Beantwoord

Samsung Galaxy s8 plus laadt niet op

Ik heb 1,5 maand als mijn nieuwe toestel. Sinds vandaag laadt hij niet meer op. Soma doet hij het wel maar dan geen snelopladen maar opladen via kabel geeft hij aan. Ook met een andere originele Samsung s8 plus lader geprobeerd maar dit werkt ook niet helaas. Wat moet ik hiervoor doen? 😢
icon

Beste antwoord door jan kelder 16 september 2017, 20:36

Je toestel al een keer een herstart gedaan ,? . Ik heb nog wat voor jou gevonden .

https://www.google.nl/amp/s/www.droidapp.nl/nieuws/samsung-galaxy-s8-snel-opladen-scherm-uitgeschakeld/amp/

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Je toestel al een keer een herstart gedaan ,? . Ik heb nog wat voor jou gevonden .

https://www.google.nl/amp/s/www.droidapp.nl/nieuws/samsung-galaxy-s8-snel-opladen-scherm-uitgeschakeld/amp/
Goedemorgen Jan Kelder,

Hij staat bij mij inderdaad uit.
Toestel herstart, ook heb ik het toestel (compleet) gereset.

Dit wilt ook niet helpen.

Gr. Emrah
Reputatie 6
Badge +17
Hi Emrah,

Kun je de snellaad-functie eens uit- en inschakelen via Instellingen > Batterij? En wat gebeurt er als je hem aan je PC of laptop oplaadt? Maakt hij dan wel contact? Heb je je usb poort al gecontroleerd op vuil? Om uit te sluiten dat het aan je lader ligt, kan je een andere lader testen. Ondanks dat het een originele is, kan het zijn dat de lader kuren vertoont.

Laat je even weten of dit helpt?
Hi Hajar,

Ik heb onderstaande allemaal al geprobeerd. Helaas geen vooruitgang. Ik heb toch besloten om het op sturen naar jullie. Hij is vandaag toevallig aangemeld voor reparatie. Ik hoop dat dit gaat helpen.

Gr. Emrah

Hajar schreef:

Hi Emrah,

Kun je de snellaad-functie eens uit- en inschakelen via Instellingen > Batterij? En wat gebeurt er als je hem aan je PC of laptop oplaadt? Maakt hij dan wel contact? Heb je je usb poort al gecontroleerd op vuil? Om uit te sluiten dat het aan je lader ligt, kan je een andere lader testen. Ondanks dat het een originele is, kan het zijn dat de lader kuren vertoont.

Laat je even weten of dit helpt?

Reputatie 6
Badge +17
Hi Emrah,

Jammer dat de tips niet hebben geholpen. Hopelijk krijg je snel een gerepareerd toestel terug! 🙂
Hallo
Heb sinds twee in bezit de samsung galaxy s8, Sinds vandaag laadt hij niet meer op, ook met andere oplader van samsung galaxy s8 werkt niet. Ik heb ook snellaad optie geprobeerd maar geen resultaat.Telefoon laad alleen op via usb ( Laptop of PC )
Reputatie 5
Badge +15
Hoi Bujariii,

Je wilt natuurlijk wel dat jouw nieuwe toestel goed werkt! Ik zie dat je hem inmiddels hebt aangemeld ter reparatie. Ik ga er vanuit dat het daarmee helemaal goedkomt en je snel weer kunt genieten van jouw S8. 🙂

Reageer