Beantwoord

Samsung galaxy s8 plus notificatie uitschakelen

• 27 mei 2017
  • 9 reacties
  • 3382 Bekeken

Hallo.

Sinds een paae dagen heb ik nu de s8 plus. Natuurlijk whatsapp eropgezet.
Maar nu hoop ik dat iemand mij kan helpen om de meldingen uit te krijgen waarin je ziet wat iemand stuurt en de naam erbij.
Bedoel het niet via whatsapp zelf maar wat boven in je scherm komt.

Bij de galaxy s6 edge kon ik dit namelijk uitzetten en irriteer me er heel erg aan nu.

Hoop dat iemand mij kan helpen
icon

Beste antwoord door Kaassausje 27 mei 2017, 12:50

Hoi Malis.

Zou je de instructies van deze pagina eens willen proberen? (Neem gerust een kijkje op die pagina voor nog meer Galaxy S8 / S8+ tips&tricks. 🙂 )

Het gaat dan om deze instructies:
Notificaties
Samsung geeft je de mogelijkheid om de voorkeuren voor meldingen en notificaties aan te passen. Zo kun je instellen dat je van een bepaalde applicatie geen notificaties wilt ontvangen en van sommigen juist wel. Bij Instellingen > meldingen kun je het palletje op aan of uit zetten voor de apps waar je notificaties van wilt ontvangen. Door op de naam van de app zelf te tikken, kun je daarnaast nauwkeuriger instellingen aanpassen. Je kunt daar instellen dat je van die app wel meldingen wilt ontvangen, maar alleen zonder geluid of trilling. Ook kun je bepaalde app-notificaties niet laten weergeven op het vergrendelscherm en kun je de app markeren als prioriteit, ofwel belangrijk.

Laat je weten of dat het is? Anders zal er nog even verder gezocht moeten worden. 🙂
Bekijk origineel

9 reacties

Volgens mij bij instellingen van whatsapp -> meldingen -> pop up meldingen * dan krijg je geen pop uos meer boven aan je scherm van gesprekken*

Oo je vergrendel achermkan je het verbergen door naar instellingen te gaan van je mobiel en dan schermvergrendeling en beveiliging en dan meldingen op vergrendelscherm
Nee dat is niet wat ik bedoel... ik heb die popup al uirgezet maar je krijgt een andere melding te zien boven in als je biiv op fb zit... duurr paar sec wn dan is her weer.weg...
Ga naar instellingen, kies Meldingen, zet het schuifje uit bij de apps waar je geen meldingen van wil ontvangen boven in het scherm.
Bij de eerste keer van zo'n melding schuif je het boven menu naar beneden en kan je ook kiezen voor "deze meldingen blokkeren". Dit brengt je naar een extra venster met hetzelfde schuifje die je dan de andere kant op moet zetten. Besluit je later dat je het toch weer aan wilt, dan naar menu/meldingen en weer aanzetten.

ps. Dus van boven naar beneden swipen en het instellingen wieltje drukken. niet in de apps zelf.
Hoi Malis.

Zou je de instructies van deze pagina eens willen proberen? (Neem gerust een kijkje op die pagina voor nog meer Galaxy S8 / S8+ tips&tricks. 🙂 )

Het gaat dan om deze instructies:
Notificaties
Samsung geeft je de mogelijkheid om de voorkeuren voor meldingen en notificaties aan te passen. Zo kun je instellen dat je van een bepaalde applicatie geen notificaties wilt ontvangen en van sommigen juist wel. Bij Instellingen > meldingen kun je het palletje op aan of uit zetten voor de apps waar je notificaties van wilt ontvangen. Door op de naam van de app zelf te tikken, kun je daarnaast nauwkeuriger instellingen aanpassen. Je kunt daar instellen dat je van die app wel meldingen wilt ontvangen, maar alleen zonder geluid of trilling. Ook kun je bepaalde app-notificaties niet laten weergeven op het vergrendelscherm en kun je de app markeren als prioriteit, ofwel belangrijk.

Laat je weten of dat het is? Anders zal er nog even verder gezocht moeten worden. 🙂
Ik ga even kijke als ik het blokkeer krijg ik dus ook geen led lampje
Het is niet gelukt... als ik dat uitzet die meldingen dan krijg ik ook geen led lampje te zien
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Malis,

Ik zie dat je inmiddels al een paar waardevolle reacties hebt gekregen op je vraag. Goed dat je ermee bezig bent geweest.

Het lijkt er inderdaad op dat wanneer je deze meldingen uitschakelt je ook geen Led melding te zien krijgt. Je zal in deze situatie dus moeten kiezen voor één van de twee. Dit topic blijft uiteraard open staan zodat er nieuwe suggesties binnen kunnen blijven komen. Mocht iemand dus nog een handige tip hebben dan is deze van harte welkom!
Reputatie 2
Ik zou ook graag willen weten hoe pop ups van je hoofd/startscherm afgaan...maar ik wil wel geluid en leds houden natuurlijk...er moet een manier zijn of die pop ups uit te knallen
Reputatie 4
Badge +7
Als je een melding krijgt op je vergrendelscherm veeg een beetje naar rechts, dan krijg je een tandwieltje te zien en daar tap je op en dan krijg je een scherm te zien waar je de melding uit kunt zetten.

Reageer