Beantwoord

Samsung galaxy tab a 10.1 gaat niet meer aan

• 29 mei 2019
  • 2 reacties
  • 1304 Bekeken

Sinds deze ochtend geeft mijn tablet alleen nog maar een zwart scherm.. hij is volledig opgeladen en heb meerdere malen al de noodknop geprobeerd!! De aan/uitknop samen met de volumeknop ingedrukt houden maar er gebeurt niks!!
Wat kan ik nu doen om deze weer aan de praat te krijgen???iig beeld...
icon

Beste antwoord door David 31 mei 2019, 15:11

Hoi @Linsey-Stok,

Dat klinkt niet best! Heb je de tablet al eens aan een computer gehangen om te kijken of deze dan wel herkend wordt? Dan weet je in ieder geval nog of er enig leven in zit.

Anders zou ik aanraden om even langs een Samsung Servicelocatie te gaan. Ze kunnen dan direct meehelpen en, indien nodig, jouw tablet ter reparatie opsturen. Hopelijk wordt het in ieder geval snel opgelost!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Linsey-Stok,

Dat klinkt niet best! Heb je de tablet al eens aan een computer gehangen om te kijken of deze dan wel herkend wordt? Dan weet je in ieder geval nog of er enig leven in zit.

Anders zou ik aanraden om even langs een Samsung Servicelocatie te gaan. Ze kunnen dan direct meehelpen en, indien nodig, jouw tablet ter reparatie opsturen. Hopelijk wordt het in ieder geval snel opgelost!
Hoi David dank je wel voor je reactie..
Heb de tablet ook al aan de pc gekoppeld idd maar tot nu toe niet kunnen vinden!!
Mijn vader gaat vanavond nog kijken aan de pc!!
Anders idd opsturen waarschijnlijk.
Gr. Linsey Stok

Reageer