Beantwoord

Samsung galaxy y valt steeds uit!



Toon eerste reactie

31 reacties

te vroeg gejuichd.
Reputatie 5
@yvonnedv ik zie dat je een verouderde simkaart gebruikt welke voor problemen kan zorgen. Ik stuur je direct een nieuwe simkaart toe. Laat je even weten of het probleem met de nieuwe simkaart zich wel of niet meer voordoet?
Bedankt maar
a gaat het hier om de simkaart van onze dochter, ik weet niet voor welk nummer je een nieuwe kaart hebt gestuurd?
en
b denk ik niet dat het aan de simkaart ligt omdat hij zonder simkaart ook uitvalt.

Maar goed, het is het proberen waard
Reputatie 6
@yvonnedv

Mijn collega heeft een simkaart verstuurd voor het nummer dat gekoppeld is aan jouw My T-Mobile account. Wanneer het gaat om een ander nummer, wil je deze dan naar mij sturen via een privébericht? Dan kijk ik dit voor je na.
@Chris076, is al via pb geregeld met je collega.
Ook met nieuwe simkaart valt hij steeds uit.

Probleem is wel opgelost, "nieuwe" 2e hands telefoon opgehaald.

Reageer