Beantwoord

Samsung J5 lijst naar favorieten verplaatsen

• 24 januari 2021
  • 4 reacties
  • 175 Bekeken

Als ik een nieuwe favoriet in mijn smartphone samsung Galaxy j5 aan de bestaande lijst wil toevoegen wordt deze automatisch in de laatst gemaakte map geplaatst terwijl ik hem gewoon aan de lijst wil toevoegen en niet in een map. Zo komt een favoriet over tuinieren bv in de map recepten. Heel raar.

icon

Beste antwoord door Waqqas 4 februari 2021, 17:08

Hallo @justjoey 

Ik heb een Samsung Galaxy S9 en bij mij is het zo dat wanneer je op het sterretje naast de adresbalk drukt er een melding met bewerken verschijnt, even snel op bewerken drukken en dan kan je de locatie kiezen.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @justjoey 

Kun je uitleggen wat je precies bedoelt? Heb je misschien een screenshot voor ons? Dan kunnen we beter met je meedenken!

Als ik een website aan mijn lijst favorieten wil toevoegen door op het sterretje in de adresbalk te klikken werd de website voorheen gewoon onder aan mijn lijst favorieten toegevoegd.  

Ik heb nu onlangs een map gemaakt om bv. Recepten in op te slaan. Die staat onderaan de lijst. Maar nu komt dus iedere nieuwe favoriet automatisch in die map terecht i.p.v. gewoon onder aan de lijst. Dus in de map recepten komen nu alle nieuw opgeslagen favorieten websites.

Ik hoop dat je snapt wat het probleem is.

Ik heb nu de map maar verwijderd.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @justjoey 

Ik heb een Samsung Galaxy S9 en bij mij is het zo dat wanneer je op het sterretje naast de adresbalk drukt er een melding met bewerken verschijnt, even snel op bewerken drukken en dan kan je de locatie kiezen.

Hoi Waqqas. Bedankt voor je hulp. Het is gelukt.

Reageer