Vraag

samsung kies werkt niet

• 9 januari 2013
  • 28 reacties
  • 10519 Bekeken

Als ik mijn telefoon aansluit op mijn pc met geinstaleerdde samsung kies en op mijn telefoon samsung kies aanklikt ziet mijn pc me telefoon niet. Wel als ik hem als Massaopslag aanklikt. Doe ik iets vout 😃 ????

28 reacties

ik heb ook problemen met kies air. heb hier al eerder naar gevraagd, helaas nog steeds geen antwoord. Graag reactie
thx
Denk niet dat ze het hier weten! Wordt totaal niet op gereageerd. Heb hem na div.herinstaltie's zo ver dat hij mijn telefoon herkend. Als ik hem aansluit blijft hij op verbinden staan(1/2) uur. Daar wordt ik niet vrolijk van :-$ . Krijg het gevoel dat je eerst heel erg boos moet worden voordat ze reageren. Ik heb nu ook diverse andere onderwerpen bekeken en ook diverse andere problemen met andere telefoons met t-mobile maar ik vindt het oplossingsbereidheid wel erg laag liggen. 48 uur wachten voordat er een oplossing komt 😞
Reputatie 5
Ha @fred online

Wij doen ons best om alle klachten zo spoedig mogelijk te behandelen. Wij maken hierbij geen onderscheid tussen boze en vrolijke klachten hoor. ;)

Zou je ons wat meer informatie kunnen geven. Bijvoorbeeld welk toesteltype het betreft en welke meldingen je krijgt?

Ik wacht je reactie af. 🙂
Toestel samsung galaxy s gt-i9000. Pc met xp erop , 3x samsung kies geïnstalleerd ........... nu ziet hij hem wel maar blijft een 1/2 uur verbinding maken. Verder komt hij niet omdat ik na een half uur wachten de stekker eruit trekt. En gisteren 1 uur gewacht, maar blijft op verbinden staan.
Yooooo stelletje roadrunners.bedankt voor de niet hulp. Ik heb met veel vloeken en tieren het voor elkaar gekregen. Lang leve de snelle reacties. Groeten een voor de zoveelste keer niet tevreden klant.
Reputatie 6
Badge +9
Hmm je bent wel een veeleisende klant , T-Mobile moderators proberen binnen 48 uur een reaktie te geven, daarbuiten ben je afhankelijk van reguliere moderators en gebruikers.
Dus ontevreden zijn om geen reaktie binnen 5 uur is niet op zijn plaats.
Maar fijn dat je het voor elkaar hebt gekregen om je niet NIET T-Mobile geraleteerde probleem op te lossen.
Kan je de oplossing verduidelijken?
Daar hebben veel andere gebruikers weer wat aan met hetzelfde probleem.

Groetjes 
Gelezen kom later vandaag erop terug. Tot zo dus
Reputatie 7
@fred online; 

Ik denk dat jou probleem nog wel een keer terug komt. Probeer de volgende keer even de Driver te de-installeren die ervoor zorgd dat jou werkstation jou mobiel herkent/ verbindt.

Zelf heb ik er een dag aanbesteed om dit zelf op te lossen. Het vergt (helaas) veel geduld. Mocht je hier de volgende keer weer problemen mee krijgen, laat dan een berichtje in dit topic achter. Dan probeer ik jou zo snel mogelijk te helpen.

Alvast bedankt en excuses voor het ongemak.

(ps. wat is jou oplossing, ben heel benieuwd :-))
Reputatie 2
Kies is echt een DRAMA om mee te werken, ze hebben er nu zelfs een optie in gemaakt om verbindingsproblemen op te lossen.
Wat dit doet is gewoon de driver de-installeren en vervolgens weer installeren.
Samsung KIES is zo brak, dat weet Samsung zelf ook, en daarom hebben ze er dus een knopje bijgemaakt om het driverprobleem op een omslachtige manier op te lossen.

T-Mobile kan hier echter weinig tot niks aan doen, zij hebben immers KIES niet gemaakt.
Gewoon blijven proberen elke keer. Pc opnieuw opstarten en heeeeeeeeel veel geduld hebben. Ik heb een snelle pc maar het leek wel alsof hij vast liep. Na 3x opnieuw de software gedaan heb ik 6x de pc opnieuw opgestart en ruim 7x mijn telefoon eraan gehangen. Vanacht pakte hij hem eindelijk op en kon ik een update uitvoeren .....heb dat niet gedaan omdat ik eerst een backup moest maken. Dus ga vandaag weer verder. Als het lukt laat ik nog ff bericht hier achter. Vindt het wel raar dat jij wel s'nachts reageer. Of had je nachtdienst 😉 . De meeste reageren in de middag. En ja druk hebben ze het op elke afdeling. Ook de prepaid afdeling :-(( misschien tijd om meer personeel erbij te nemen. Als ik alles bij elkaar optel heb ik ruim 180 minuten aan de telefoon gezeten en zijn wij 45 dagen verder, zonder telefoon gezeten. Dus misschien begrijp je dan ook mijn frustratie omtrent het voor mij lange wachten. Elke maand betaal ik 140 euro dan mag ik toch wel kwaliteit verwachten? maar goed ik ga nu ff backup maken daarna ff proberen om update uit te voeren dus zou zeggen ..... Tot laterssss
Reputatie 7
@fred online;

Centaur is net als ik een klant van T-Mobile. Omdat wij veel op het forum aanwezig zijn hebben wij de title Moderator gekregen. Wij hebben naast dat wij klant zijn van T-Mobile eigenlijk niks met T-Mobile te maken. De T-Mobile Moderators zijn wel mensen die werkzaam zijn bij T-Mobile.

Ik ken het probleem met Kies en dit probleem bestaat al vrij lang. Het lijkt dat Samsung zelf hier geen oplossing voor weet te vinden.

Mocht je eventueel nog vragen hebben, dan hoor ik die graag.
@ilab
ik heb het opgegeven. met mijn pc loopt die zooi telkens vast. heb nu wel geupdate via de pc van mijn dochter. ik heb ook ctr alt delete gedaan tijdens installatie. mijn processor bleef op 100 % activiteit staan!!!!!!! denk dat het niet voor elke pc is. met pc van mijn dochter was ik binnen 45 min klaar. Dus mijn advies is probeer het op een andere pc van iemand anders....... ondanks alle positiviteit mijn kant bij eerder bericht was het dus niet gelukt:-(((. @ moderators het valt mij op dat jullie veel meer berichten beantwoorden dan t-mobilemoderators of heb ik de verkeerde berichten gezien? petje af voor jullie werk. en ja ik ben veeleisend mag het? ik kan wel een uur door typeen met de.problemen die ik heb maar vindt het zo wel goed.ik ben een klant die niet alles accepteerd. of het nu wel of niet terecht is. groeten van fred
Ik heb ook veel problemen  met 'KIES' maar tegenwoordig heb ik vrij snel verbinding gemaakt. Ik beweer niet dat dit voor iedereen zal werken maar niet geschoten is altijd mis.

Ik zet mijn SII uit en hang hem aan de usb, windows xp geeft wel een melding maar die negeer ik. Ik start het programma kies wat een minuutje duurt. Daarna zet ik mijn telefoon aan en deze wordt vrijwel gelijk herkend. 

Na gebruik verwijder ik kies weer van mijn pc(want die word er super traag van) en als ik het weer nodig denk te hebben download ik een verse versie van de samsung website.

Succes!
Ik heb een gewone s gt-i9000 . en weet dus niet of dat wel gewerkt had. maar voor de volgende misschien wel. ik hoop dat samsung en t-mobile zich wat meer in de problemen verdiepen. en er ooit eens goede oplossingen komen.
Bij mij werkt het weer prima. Hoop dat het zo blijft groetjes
Kan Samsung kies niet op mijn pc openen. Wanneer ik het opent blijf het bij het oplaadscherm en gebeurt er verder niks. Wanneer ik via taakbeheer het programma afsluit, geef tie het volgende aan: Bepaalde bestanden zijn beschadigd. Installeer het programma opnieuw als het probleem zich blijft voordoen.
Reputatie 5
@Romaboy

Welkom op het forum! :)

Wil je het programma eens helemaal verwijderen en opnieuw installeren op je computer? Werkt het daarna wel?
Reputatie 5
@Romaboy Welkom op het forum! Wat balen zeg dat Samsung kies niet goed werkt op je pc. Heb je het programma al eens opnieuw opgestart zoals het programma suggereert?

Laat het even weten. 🙂
Goedemiddag, ik ben de hele dag al bezig om een software update via kies op mijn telefoon te zetten. Kies geeft wel elke keer aan dat ik een update moet doen. Als ik dan op bijwerken klik opent de pc een nieuw venster en slaat meteen vast. Ik heb een Samsung galaxy note. En het besturingssysteem van de pc is windows vista. Ik hoop dat jullie hier een oplossing voor weten. Ik wacht jullie reactie af. Bij voorbaat dank
Reputatie 5
@Daphne030 Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend dat het niet lukt om je toestel te updaten via Kies. Zou je het eens via een andere computer willen proberen?
Ik heb hetzelfde probleem als Daphne030, het programma kent eerst het toestel niet Samsung Galaxy S3 I9300 en vervolgens geeft ie aan verbindingsfout op te lossen. Dan doe ik verbindingsfout oplossen en het programma sluit zichzelf af. Ik gebruik Windows 8. En waarom krijg ik de nieuwste versie van Kies niet ge-update??
Ik heb het inmiddels opgelost!
Wie kan mij helpen?

Ik heb het probleem dat ik geen verbinding kan maken tussen Kies Air en mijn laptop.
Eerst heeft dit wel gewerkt. Na de het software update van de samsung galaxy S2 stond Kies air niet meer tussen mijn apps.
Daarna opnieuw geinstalleerd op de telefoon.
Mijn laptop is laatst helemaal leeggehaald en alles is er opnieuw opgezet. Misschien dat ik 'iets' in moet schakelen of moet downloaden/installeren?
Als ik Kies Air opstart via mijn telefoon moet je een URL invoeren op je laptop. Zodra ik deze heb ingevoerd en op enter druk krijg ik het venster waarin staat dat hij de webpagina niet kan openen. Verbindingsproblemen doorgelopen en blijkt dat alles gewoon werkt.
Ook kun je via het Kies Air programma scannen op apparaten.. Maar hij vindt niets. Ze zitten beide op hetzelfde wifi-netwerk.  

Nu heb ik ruim een jaar geleden toen ik deze telefoon heb aangeschaft geen USB - kabel erbij gekregen. Dus deze heb ik niet in mijn bezit.

Hopelijk kan iemand hier mij bij helpen,

Alvast bedankt!

Groetjes
@ Monoo

Dat is vervelend zeg! 😞 Heb je al geprobeerd om verbinding te maken via een andere laptop of computer? Indien je dat niet hebt gedaan dan zou ik je dit willen aanraden.

Door welke partij is de Samsung Galaxy S2 geleverd? Bij T-Mobile wordt er namelijk standaard een USB-kabel bij geleverd! Dat lijkt me ook bij alle andere partijen het geval, aangezien deze accessoire bij de 'standaard-accessoires' zit. Ik hoor graag van je! 🙂
Als ik mijn telefoon aansluit op mijn pc met geinstaleerdde samsung kies en op mijn telefoon samsung kies aanklikt ziet mijn pc me telefoon niet. Wel als ik hem als Massaopslag aanklikt. Doe ik iets vout 😃 ????

Ik heb hetzelfde probleem. Heb een Samsung GT-I9070 sinds vorig jaar. Tot vorige week geen probleem... Nu herkent de PC mijn telefoon niet.
Hoe los ik dit op?

Reageer