Vraag

samsung kies werkt niet

• 9 januari 2013
  • 28 reacties
  • 10521 Bekeken

Toon eerste reactie

28 reacties

Herkent de PC de telefoon niet als in 'ik haak de telefoon aan de PC met de USB-kabel en er gebeurt helemaal niks, ook niet als ik naar "Deze Computer" ga' ?

Of heb je het probleem dat Samsung KIES de telefoon niet ziet? In dat geval is het een kwestie van net zo lang de computer opnieuw opstarten, KIES opnieuw opstarten en de telefoon proberen te verbinden, tot A) je er tureluurs van wordt ; 😎 KIES de telefoon eindelijk een keer ziet.

(En ja, ik weet het, één en al drama, dat programma.)

Je kunt ook in zo'n geval proberen de 'lite' versie van KIES te draaien, maar of dat veel nut heeft?

Overigens, heb je dit topic (en mogelijk andere topics, als je een zoekopdracht uitvoert bovenin op de website) al doorgelezen om te zien of er bruikbare tips tussen de reacties staan? Zo ja, wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?
Dan komen wij niet met z'n allen met dingen aanzetten die je eventueel allang geprobeerd hebt. 😉
Reputatie 7
Badge +9
Kies is een nachtmerrie, zelfs Samsung heeft dit al toegegeven. Maar mensen willen nou eenmaal een PC suite, ook al weet iedereen dat het eigenlijk niet werkt. (iTunes werkt ook niet fatsoenlijk. Probeer 10 maar eens, wat een zooi is dat..)

Ik werk niet met Kies, dat programma werkt voor geen meter. Maargoed:

Probeer Kies eens op nieuw te installeren.

Haal de SD uit de telefoon.

PC al opnieuw opgestart?

Telefoon al opnieuw opgestart?
Reputatie 7
Kies is een nachtmerrie, zelfs Samsung heeft dit al toegegeven. Maar mensen willen nou eenmaal een PC suite, ook al weet iedereen dat het eigenlijk niet werkt. (iTunes werkt ook niet fatsoenlijk. Probeer 10 maar eens, wat een zooi is dat..)

Ik werk niet met Kies, dat programma werkt voor geen meter. Maargoed:

Probeer Kies eens op nieuw te installeren.

Haal de SD uit de telefoon.

PC al opnieuw opgestart?

Telefoon al opnieuw opgestart?

Je vergeet iets namelijk: Mocht het nog niet werken, probeer het dan nogmaals. Om alleen al je telefoon met Kies te koppelen is al een heel gedoe.

Reageer