Beantwoord

Samsung Mega; 4G werkt niet

Toon eerste reactie

136 reacties

Reputatie 5
mrhermes schreef:

Heb die update binnen alleen dus geen LTE keuze dus ook geen 4G :mad:

Hmm vreemd! Heb je het toestel al eens herstart? Kijk je wel bij de netwerkmodus? Stuur anders ook even je IMEI nummer via een privébericht.
Reputatie 5
@mrhermes bedankt voor het sturen van je IMEI. Kun je sturen wat je ziet staan wanneer je *#1234# 'belt' ?
ik heb ff een vraagje

ik heb de uodate gedaan  ik heb de telefoon herstart

maa rik zie nog steets 4.2.2 staan is dat normaal

of komt der nog een update voor de 4.3.2??

hoor het graag

mvg wil99
Reputatie 7
Badge +9
Ja, dit is nog gewoon 4.2.2.

4.3 is er nog niet voor de Mega. Wanneer die komt is nog niet bekend.
Reputatie 5
@mrhermes bedankt voor het sturen van de info n.a.v. de codes die je zag staan na het 'bellen' van *#1234#. Je maakt gebruik van de juiste update. Heel vreemd dat je geen GSM/WCDMA/LTE ziet staan bij het selecteren van de juiste netwerkmodus. Ik wil je dan toch vragen om even een fabrieks reset uit te voeren. Zou je dit kunnen doen en aangeven of de optie er nu wel bij staat?

Ja, dit is nog gewoon 4.2.2.

4.3 is er nog niet voor de Mega. Wanneer die komt is nog niet bekend.

ok bedankt voor de info

mvg wil99
Reputatie 2
Bedankt tom hij doet het krijg die optie nu komt alleen geen 4g in mijn scherm te staan maar h en h+
Reputatie 2
Nu dus wel weer te snel gereageerd
Reputatie 7
Badge +9
Als het maar werkt, da's het belangrijkste 🙂
Reputatie 2
Na alles gelezen tehebben over de GALAXY MEGA :mad:, wil ik toch even zeggen dat 5-2-2014 nieuwe update van samsung gehad,

en eindelijk g4 op de GALAXY MEGA 😮,  werkt toppi heel blij mee supersnel Samsung & T-Mobile opgelost !!!
Reputatie 5
@mrhermes @Barend1958 fijn dat jullie gebruik kunnen maken van ons 4G netwerk. Veel 4G plezier! 😃

Reageer