Vraag

Samsung Note 2 4G

Ik heb al een tijdje een samsung note 2. Op het moment dat ik deze kocht (gewoon via een tmobile abonnement) heb ik nog expres gevraagd of hij 4g aankon. Dat was het geval.
Nu is tmobile eindelijk begonnen met 4g maar bij mij gebeurt er niks. Ik heb gekeken of er nieuwe updates waren maar die waren er niet. Telefoon opnieuw opstarten heeft ook niet gewerkt...
Hoe kom ik op het 4g netwerk?

Alvast bedankt!

15 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Kipsie

Van welke versie Note 2 maak jij gebruik?

De GT-N7100 of de GT-N7105? 
De N7100 heeft geen 4G. De N7105 wel.

Laat het maar weten! :)

Groet Leroy,
Reputatie 2
Je hebt vast net als ik de normale versie gekregen GT-N7100 en niet de 4G versie De N7105 ik heb het zelde probleem.
Ik heb het zelfde ook de n7100, volgens hun was hij geschikt voor 4 g , ga er van de week maar eens mee terug kijken wst ze er aan kunnen doen

Mvg henk
Reputatie 5
Het is inderdaad zo dat de N7100 niet geschikt is voor 4G, de N7105 wel. Vervelend om te lezen dat hier verwarring over is ontstaan.
Hoe gaat t mobile dit voor ons oplossen dan?
Reputatie 6
Badge +16
@hejo

Helaas kunnen wij hierin niets betekenen. Ben je in tussentijd al langs de T-Mobile Shop geweest waar je dit toestel hebt aangeschaft?
Ja ben ik geweest, ik wordt volgende week op gebelt
Reputatie 6
@hejo

Wil je laten weten of het probleem is opgelost voor je nadat er contact met jou is opgenomen?
Ga ik doen, zo gauw ik meer weet zet ik het hier neer, ben vandaag nog gebelt ze zijn er mee bezig
Dit zelfde is mij dit ook vertelt bij de aankoop van me note 2 paar maanden later zie je ineens de 7105 versie vervolgens zoek je contact met tmobile en maken je ze je uit voor een leugenaar en wordt er gezegd dat dit nooit gezegd is dat is voor mij ook de reden om na me contract eens naar de concurrent te gaan
Reputatie 6
@estrelinha11

Welkom hier op het Forum!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je voor 'leugenaar' wordt uitgemaakt. Excuses daarvoor.
Het contract is ingegaan in April dit jaar, op dat moment was de 4G versie niet beschikbaar. Wanneer deze later beschikbaar wordt, kan heel vervelend zijn. Je hebt een keuze voor een toestel gemaakt, uit de toen beschikbare toestellen.
Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb mijn abonnement via internet afgesloten dus heb niet een winkel.
Ik begrijp dat het toestel ten tijden van mijn afsluiten nog niet 4g klaar was maar ik vind het wel raar dat het toen wel gezegt werd. Daar ga je dan toch van uit.
ik zal morgen bellen met tmobile om te kijken of er iets geregeld kan worden via tmoile. Waarschijnlijk niet... en dat vind ik erg zonde
Reputatie 4
@ Kipsie

Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is! Ik zie dat je het abonnement via Studentmobiel hebt afgesloten. Via welke weg ben je toentertijd geïnformeerd over de 4G mogelijkheid? Op het moment van afsluiten was er namelijk ook nog geen Galaxy Note 2 met 4G functionaliteit. Ik hoor graag van je! 🙂
Ik heb toen telefonisch via tmobile contact opgenomen en daarna via studentenmobiel mijn telefoon besteld. Ik begrijp dat er toen nog geen 4g was maar dezd telefoon zou dit kunnen ontvangen op het moment dat 4g de lucht in zou gaan...
Reputatie 4
@ Kipsie

Bedankt voor je reactie. Ik doelde meer op het feit dat er toen nog geen 4G-ready variant van dit toestel was, die is er momenteel wel. Ik kan ook niets terugvinden over dat gesprek in onze systemen en kan hierin verder dus helaas niets voor je betekenen.

Reageer