Vraag

Samsung Note 2 laadt niet goed op

Mijn man heeft de Samsung Note 2 en heeft een probleem, soms laad te telefoon op in enkele uren maar ook heel vaak is hij pas vol na bijna 12 uur opladen, hoe kan dit en is er een oplossing voor??

8 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @leefmupke 

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Heb je al gekeken of de batterij bol staat? 
Als dit zo is, dan is de batterij kapot. 

Heb je tevens een andere accu in de Note 2 geprobeerd? 
Constateer je hiermee de zelfde problemen? 

Laat het maar horen! :)

Groet Leroy, 
Ook hetzelfde probleem hier de note 2 ligt nusinds 13:00 uur in de lader en is nu (19:15 uur) pas halfvol
Reputatie 6
Badge +13
Hallo @edwin120

Zou je willen kijken of je accu bol staat? 
Zo ja, dan is de accu kopot. En ik raad het aan om de accu niet meer te gebruiken. Om te voorkomen dat je toestel schade oploopt.

Laat maar weten! :)

Groet Leroy,
Reputatie 7
Badge +9
Laad deze ook zo langzaam als de telefoon helemaal uit staat?

Heb je een andere lader geprobeerd? Ander stopcontact?
Reputatie 2
Had ik ook wel eens dan keek ik bij batterij en stond er USB ipv AC en hij zat gewoon in het stopcontact. Dan deed ik hem erin en eruit en na 1 of 2 keer laadde hij normaal op..
Beste edwin120,

Gebruik je de orginele Samsung oplader?

Er zijn namelijk laders in de handel die je battery van je note niet volledig laden.. bijv belkin verkoop een lader die maar oplaad tot 100Mah.

Greetz
Orginele lader, batterij staat niet bol en nu in de andere telefoon vanacht helemaal opgeladen kwart voor 6 lader eraf bat. Helemaal vool nu 10:50 uur bat. Op 68 %
Reputatie 4
@ edwin120

Heb je dit probleem ook met een andere lader? Op die manier kunnen we namelijk achterhalen of het probleem te maken heeft met je toestel of met de lader! 🙂 Ik hoor graag van je bevindingen!

Reageer