Vraag

Samsung Note 2 start niet meer op

Mijn Note 2 is 1 uur geleden uitgevallen en start nu helemaal niet meer op,
normaal laat hij zien als hij aangesloten zit aan de oplader maar dat gebeurt nu ook niet meer.
Wat zou ik nu kunnen doen?

8 reacties

Dmstje, dit is vaker voorgekomen bij de NOTE 2.

Teruggaan naar t-mobile winkel onder garantie een nieuwe vragen, waarschijnlijik (bijna zeker) is het moederbordje defect.
Oke fijn om te weten 😃, ik ga zo snel ff langs.
Reputatie 4
@ Dmstje

Dat is erg vervelend zeg! Wordt het toestel ook niet herkend als je hem probeert te koppelen aan de computer? Via een T-Shop kan je een beroep doen op de fabrieksgarantie. Mocht je het toestel minder dan 2 maanden in je bezit hebben, neem dan even telefonisch contact op met de klantenservice voor een omruiling van het toestel. Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Reputatie 4
@ Dmstje

Dat is erg vervelend zeg! Wordt het toestel ook niet herkend als je hem probeert te koppelen aan de computer? Via een T-Shop kan je een beroep doen op de fabrieksgarantie. Mocht je het toestel minder dan 2 maanden in je bezit hebben, neem dan even telefonisch contact op met de klantenservice voor een omruiling van het toestel. Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Mijn note is net uitgevallen en krijg hem niet meer aan ,ook zag ik niet meer dat hij aangesloten was aan de lader,andere lader hielp ook niet.

iemand een idee?
Mijn Note 2 is 1 uur geleden uitgevallen en start nu helemaal niet meer op,
normaal laat hij zien als hij aangesloten zit aan de oplader maar dat gebeurt nu ook niet meer.
Wat zou ik nu kunnen doen?

Ik heb dus pcies hetzelfde probleem.. hoe is het afgelopen?
Reputatie 6
Badge +13
@wouter37

Kun je ook niet meer bij de recovery instellingen komen? Allemaal tegelijk ingedrukt houden tot je het samsung schermpje ziet. Aan-/ uit knop + Volume down + homebutton? 

Heb je de batterij er al eens uit gehaald?

Meer mensen hebben last van dit probleem, en het zou een sudden death kunnen zijn.. Vaak valt dit onder de garantie. 
Sudden death is dat het toestel uitvalt en daarna niks meer doet, niet opstart en nergens meer op reageert. 
-Je kunt de telefoon naar een Samsung service center brengen, daar valt je telefoon onder de garantie. Meestal sturen ze de telefoon op, omdat de moederboard kapot is. Of ze maken de telefoon in de winkel. 
-Je kunt ook de telefoon naar de T-Mobile shop brengen. Hier heb ik persoonlijk geen ervaring mee. 

Zoek maar eens op internet op naar 'sudden death'.
Het kunnen natuurlijk ook andere problemen zijn, maar deze is het meest passende probleem.

Groet Leroy,
Reputatie 7
Badge +9
Heb je al eens een andere batterij geprobeerd?

Reageer