Beantwoord

Samsung note

• 10 januari 2017
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Hebben jullie helemaal geen abonnement of verlenging met Samsung Note. Mis deze al een tijdje bij jullie. Toen ik verlengde wilde ik ook al een Note maar die hadden jullie niet meer en hebben jullie een Samsung Galaxy S6 aangeboden. Wat een rottoestel. Niet tevreden. Wil gewoon een Note....
icon

Beste antwoord door Amy 10 januari 2017, 17:39

Hi Nur09,

Ik vind het heel jammer maar ik ga je teleurstellen! Als het kon had ik graag ergens een Note voor je vandaan getoverd maar helaas hebben we deze momenteel niet in ons assortiment. De Samsung toestellen die we wel hebben vind je op deze pagina maar zo te lezen wil je gewoon een Note!

Kun je aangeven wat je niet fijn vindt aan je Galaxy S6? Wellicht kunnen we je helpen om dit toestel wel zo optimaal mogelijk te gebruiken. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hi Nur09,

Ik vind het heel jammer maar ik ga je teleurstellen! Als het kon had ik graag ergens een Note voor je vandaan getoverd maar helaas hebben we deze momenteel niet in ons assortiment. De Samsung toestellen die we wel hebben vind je op deze pagina maar zo te lezen wil je gewoon een Note!

Kun je aangeven wat je niet fijn vindt aan je Galaxy S6? Wellicht kunnen we je helpen om dit toestel wel zo optimaal mogelijk te gebruiken. 🙂

Reageer