Beantwoord

Samsung Note 4: do not turn off target

• 13 december 2016
  • 3 reacties
  • 690 Bekeken

hallo, mijn galaxy note 4 loopt vast en geeft aan downloading do not turn off target
wie kan mij verder helpen
icon

Beste antwoord door Kaassausje 13 december 2016, 21:10

Hoi lindaliv, welkom op het klantenforum.

Zit er alweer leven in de Note 4, of heb je dat scherm nog steeds?

Heb je automatische software-updates aan staan? Dan zou het echt een update kunnen zijn.
Als je echter per ongeluk de knoppencombinatie Volume Down + Homeknop + Aan/Uit-knop hebt ingedrukt, dan volstaat het om de batterij uit je toestel te trekken.

Let wel: als je wel een update aan het downloaden was, kan het zijn dat je je toestel brickt. Het beste is om in dat geval een Samsung Service Center te bezoeken.

Laat je de afloop weten? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi lindaliv, welkom op het klantenforum.

Zit er alweer leven in de Note 4, of heb je dat scherm nog steeds?

Heb je automatische software-updates aan staan? Dan zou het echt een update kunnen zijn.
Als je echter per ongeluk de knoppencombinatie Volume Down + Homeknop + Aan/Uit-knop hebt ingedrukt, dan volstaat het om de batterij uit je toestel te trekken.

Let wel: als je wel een update aan het downloaden was, kan het zijn dat je je toestel brickt. Het beste is om in dat geval een Samsung Service Center te bezoeken.

Laat je de afloop weten? 🙂
gisteren is mijn toestel het weer gaan doen, leek je tip goed te helpen.
Echter is de telefoon vanmiddag uitgevallen en krijg em niet meer aan.
batterij was niet leeg.
Morgen maar even naar een service center.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lindaliv,

Jammer dat het, ondanks de tip van Kaassausje, nu toch weer verkeerd is gegaan.. :S

Had je jouw telefoon ook nog even aan een computer gehangen toevallig? Gewoon om te checken of het dan wel werkt? Anders zou ik inderdaad even langs een Samsung Service Center bij jou in de buurt gaan. Hopelijk hebben zij dan direct de uitkomst voor je!

Houd je ons op de hoogte, we zijn nu ook wel benieuwd wat er allemaal aan de hand is!

Reageer