Beantwoord

Samsung Note 4 is uitgevallen

• 10 juli 2017
  • 2 reacties
  • 885 Bekeken

Mijn Samsung note 4 is vandaag vastgelopen en daarna uitgevallen. De telefoon is niet meer aan te krijgen. Batterij al verwijderd en anderen er ingestopt maar ik krijg nog steeds geen leven in de telefoon.

Wat kan ik hier aan doen?

Mvg,
Steven
icon

Beste antwoord door David 11 juli 2017, 12:48

Hey Steven,

Zonde dat jouw Samsung helemaal uitgevallen is! :S Er is geen enkel teken van leven, ook niet na een tijd opladen? Heb je de telefoon toevallig al aan een computer gehangen om te kijken of deze nog herkend wordt? Je zou dan in ieder geval een back-up kunnen proberen te maken van jouw gegevens.

Verder denk ik dat Danielle in de goede richting zit! Het is voor ons echter niet te zeggen of de reparatie onder de garantie valt. Dat moet de reparatiedienst uiteindelijk aan bepalen. Je kunt ook nog even, als je in de gelegenheid bent, bij een Samsung Service Locatie binnenlopen. Misschien kunnen zij je direct nog ergens bij helpen en anders kun je jouw telefoon ook daar direct ter reparatie inleveren.

Hopelijk heb je de telefoon gauw weer in topvorm in handen! 🙂 Als je voor ons nog vragen hebt, laat het dan weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Waarschijnlijk kun je er zelf niks meer aan doen ben je verzekerd voor het toestel?
en ik raad je aan om een reparatie verzoek in te dienen via je my t-mobile en als je verzekerd bent dan kan het daaronder vallen en ben je sowieso kosten vrij voor als hij val en stootschade heeft... heeft hij geen val en stootschade dan valt de reparatie onder garantie als je nog garantie hebt....
Reputatie 7
Badge +20
Hey Steven,

Zonde dat jouw Samsung helemaal uitgevallen is! :S Er is geen enkel teken van leven, ook niet na een tijd opladen? Heb je de telefoon toevallig al aan een computer gehangen om te kijken of deze nog herkend wordt? Je zou dan in ieder geval een back-up kunnen proberen te maken van jouw gegevens.

Verder denk ik dat Danielle in de goede richting zit! Het is voor ons echter niet te zeggen of de reparatie onder de garantie valt. Dat moet de reparatiedienst uiteindelijk aan bepalen. Je kunt ook nog even, als je in de gelegenheid bent, bij een Samsung Service Locatie binnenlopen. Misschien kunnen zij je direct nog ergens bij helpen en anders kun je jouw telefoon ook daar direct ter reparatie inleveren.

Hopelijk heb je de telefoon gauw weer in topvorm in handen! 🙂 Als je voor ons nog vragen hebt, laat het dan weten!

Reageer