Beantwoord

Samsung Note 4 valt steeds uit

• 10 mei 2017
  • 3 reacties
  • 1371 Bekeken

mijn telefoon valt steeds uit.
Moet dan opnieuwe opstarten door de accu eruit tehalen.
icon

Beste antwoord door Thalina 11 mei 2017, 10:00

Hoi Leonardo,

Jammer om te lezen dat jouw toestel kuren heeft! Sinds wanneer heb je dit probleem? Valt jouw toestel uit op een specifiek moment, bijvoorbeeld als je een bepaalde app gebruikt of iets anders doet op jouw telefoon? Krijg je een melding in je scherm of is 'ie gelijk zwart? Of is het bij een bepaald percentage van je batterij? Wat heb je zelf al geprobeerd? Kun je eens jouw batterij bekijken, ziet deze er anders uit dan normaal (denk aan bubbeltjes, boller geworden of beetje krom)? Kun je eens kijken of je de laatste software update hebt gedownload? Kun je jouw toestel anders eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Vergeet niet eerst een goede back-up te maken van jouw gegevens. Kun je vervolgens nog niet jouw back-up terugzetten, maar eerst kijken wat er gebeurt als je 'm nu gebruikt? Dan kunnen we kijken of het misschien aan een specifieke app ligt dat 'ie uitvalt.

Een hoop vragen! Hiermee probeer ik te achterhalen wat er precies aan de hand is. Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Leonardo,

Jammer om te lezen dat jouw toestel kuren heeft! Sinds wanneer heb je dit probleem? Valt jouw toestel uit op een specifiek moment, bijvoorbeeld als je een bepaalde app gebruikt of iets anders doet op jouw telefoon? Krijg je een melding in je scherm of is 'ie gelijk zwart? Of is het bij een bepaald percentage van je batterij? Wat heb je zelf al geprobeerd? Kun je eens jouw batterij bekijken, ziet deze er anders uit dan normaal (denk aan bubbeltjes, boller geworden of beetje krom)? Kun je eens kijken of je de laatste software update hebt gedownload? Kun je jouw toestel anders eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Vergeet niet eerst een goede back-up te maken van jouw gegevens. Kun je vervolgens nog niet jouw back-up terugzetten, maar eerst kijken wat er gebeurt als je 'm nu gebruikt? Dan kunnen we kijken of het misschien aan een specifieke app ligt dat 'ie uitvalt.

Een hoop vragen! Hiermee probeer ik te achterhalen wat er precies aan de hand is. Ik zie jouw reactie graag tegemoet!
Goede Morgen.
Het toestel gaat direct op zwart en uit als hij is ingeschakeld.
Er is niks te zien aan de accu. maakt ook niet uit hoevol de batterij is .
Iets zelf proberen gaat niet omdat hij naar aanmelden direct uitgaat.
Het probleem gaat voorbij als ik hem bijna 1 dag aan de orginele snellader heb gedaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Leonardo,

Spijtig dat jouw toestel verder helemaal niets meer doet! :S

In dit geval zou ik je dan aanraden om jouw toestel ter reparatie aan te bieden, zodat dit uitgezocht en opgelost kan worden! Je kunt nog, als je in de gelegenheid bent, bij een Samsung Service punt langsgaan. Misschien kunnen zij je nog ergens bij helpen en anders kun je jouw toestel ook daar direct achterlaten voor reparatie.

Hopelijk wordt het probleem snel opgelost! Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer