Beantwoord

Samsung Note 7 bestellen

• 11 augustus 2016
  • 23 reacties
  • 905 Bekeken

Waneer kan ik de Note 7 bestellen ?
icon

Beste antwoord door Thalina 16 augustus 2016, 15:19

@all

Goed nieuws: je kunt vanaf vandaag bij ons de Samsung Note 7 pre-orderen! 😃 Op deze pagina vind je alle informatie en kun je gelijk de Note 7 bestellen. Laten jullie weten voor welke kleur jullie hebben gekozen?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

23 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Samsung gaat vanaf 9 september de Note 7 leveren zoals het er nu voor staat.
Oké bedankt voor je reactie
Doe T-Mobile aan pre-order voor de Note 7?
Reputatie 1
Voorbestellingen zou eigenlijk in Europa moeten beginnen op 16 augustus, maar bestellingen zijn leverbaar vanaf 9 september. Op central point is het wel verkrijgbaar als voorbestelling maar zonder abonnement. Persoonlijk, wacht ik op T-mobile met hun voorbestellingen, hopelijk is het vanavond verkrijgbaar vanaf 00.00 uur
Morgenochtend snel checken dus.
Reputatie 1
Ja toch je weet nooit !!!:?
T-Mobile waar bljf je met de Note 7?
Tele2, GSM mobiel en Coolblue hebben het al.
Reputatie 1
Voorbestellingen zijn nu verkrijgbaar op t-mobile...
Reputatie 6
Badge +17
@all

Goed nieuws: je kunt vanaf vandaag bij ons de Samsung Note 7 pre-orderen! 😃 Op deze pagina vind je alle informatie en kun je gelijk de Note 7 bestellen. Laten jullie weten voor welke kleur jullie hebben gekozen?
Reputatie 1
Samsung Galaxy Note 7 Zilver !!!! 🆒
Reputatie 6
Badge +17
Yeah! 😃 En nu nog heel even in spanning wachten totdat je toestel binnen is! Alvast veel plezier ermee en laat je ons weten hoe de Note 7 bevalt?
Geen blauw?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ena F,

Op het moment staat de blauwe inderdaad nog niet op de planning om verkocht te worden en we kunnen ook niet garanderen dat dit later nog gebeurt. De zwarte en zilveren variant zijn dus de kleuren die we in principe aan gaan bieden.

Hopelijk is het niet alleen de kleur waarom je voor de Note 7 kiest? 😉
Nope, ik heb de zilver gisteren bestel. It's all about the phone
Reputatie 6
Badge +17
Hey Ena F.

Gaaf zeg. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Deel het met ons in dit Galaxy Note 7 Ervaringen topic. 😉
ik heb erg veel interesse in de note 7 gold op de pagina stond ook een filmpje met de gold versie daar in maar vervolgens staat deze niet tussen de keuzes gaat deze nog wel komen??????:? #hoopvol
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Anoniemie,

Leuk om te hoen dat je interesse hebt in de Note 7! Ik heb jouw vraag even verplaatst naar het lopende topic hierover. Het klopt inderdaad dat op dit moment de gouden variant nog niet op de planning staat om verkocht te worden. Ik kan ook niet garanderen dat dit later nog gaat gebeuren. Op dit moment hebben we de zwarte en de zilveren Note 7. Is de zilveren niet een mooi alternatief? 😉
Hallo T-Mobile team,
Hebben jullie hiervan kennis genomen: exploderende Note 7.
http://www.cnbc.com/2016/09/02/samsung-stops-note-7-sales-after-exploding-battery-reports-offers-replacements.html
Wat beteken dit voor de pre-orders?
Daar is keurig een nieuwsbericht voor opgegeven: dit topic

Buiten de melding vanuit Samsung is er nog niks bekend (officieel iig), maar als Samsung zelf alles tegen gaat houden hoef je niet op de originele datum van uitlevering te gaan hopen.
Heb net SMS gehad van T-mobile

Beste klant, helaas kan je order voor de Galaxy Note 7 niet op de afgesproken datum geleverd worden, dit in verband met extra kwaliteitscontroles.
Zodra er meer bekend is zullen wij je verder informeren. Onze excuses voor het ongemak. Groeten, T-Mobile
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Je kunt de laatste updates in dit topic vinden, zoals Poco-Loco al aangaf. Hopelijk kunnen we gauw meer duidelijkheid verschaffen over dit probleem.
Hallo allemaal,
Wordt de Note 7 nog uitgeleverd???

Zie bericht
https://www.google.nl/amp/www.nu.nl/mobiel/4333602/samsung-verzweeg-incident-met-vervangende-galaxy-note-7.amp?client=ms-android-samsung
Reputatie 6
Hoi Ena,

In onderstaand topic vind je alle info betreffende de problemen en levering van de Note 7.

Om het overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic. Je kunt je vraag in het andere topic kwijt.

https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/statement-accuprobleem-samsung-galaxy-note-7-270710