Beantwoord

Samsung Note 8 branded of unbranded?

• 27 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 330 Bekeken

Ik wil graag een samsung note 8 pre-orderen. Is bekend of de initiële batch van Note 8's branded of unbranded zullen zijn?
icon

Beste antwoord door Hajar 28 augustus 2017, 12:47

Hi Gio,

Ik heb het nagevraagd en het is nog niet bekend of wij een branded of unbranded versie gaat uitgeven. Wat betreft je andere vraag: Er zal inderdaad een Dual Sim variant komen van de Note 8 in Nederland. Het is een hybrid sim model waarbij het SD card slot wordt opgeofferd voor de extra simkaart. Echter zullen wij deze hybrid variant niet gaan aanbieden.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi gio86,

Ik heb het voor je nagevraagd. Zodra ik meer weet laat ik het je weten. 🙂
Hi Hajar,

Ik heb nog een vraag over de Note 8. Er is een variant van de Note 8 dat komt met een dual-sim card slot. Je kan dan of een tweede simkaart of een sd-kaart toevoegen. Zou je kunnen navragen welke versie door T-Mobile geleverd zal worden?

Alvast bedankt voor de informatie. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gio,

Ik heb het nagevraagd en het is nog niet bekend of wij een branded of unbranded versie gaat uitgeven. Wat betreft je andere vraag: Er zal inderdaad een Dual Sim variant komen van de Note 8 in Nederland. Het is een hybrid sim model waarbij het SD card slot wordt opgeofferd voor de extra simkaart. Echter zullen wij deze hybrid variant niet gaan aanbieden.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂

Reageer