Beantwoord

Samsung note4

• 6 juli 2016
  • 6 reacties
  • 330 Bekeken

Als ik een foto wil maken word hij scherp en dan weer onscherp enz. Wie weet raad?
icon

Beste antwoord door RHMvdEinde 6 juli 2016, 15:58

Hi Vuijkies,

Als eerste welkom op het forum.

Kun je jouw vraag iets meer toelichten?

Je gebruikt gezien naam van het topic een Samsung Galaxy Note 4.
Je wilt een foto maken maar hebt problemen met het scherpstellen.

Wat heb je precies gedaan? Heb je gebruik gemaakt van inzoomen?
Heb je jouw toestel bewogen of niet?
heb je een andere camera app geïnstalleerd?
Heb je gecontroleerd of de lens schoon is? Vuil op de lens kan ervoor zorgen dat de autofocus op het vuil focust en dus onscherpe foto's levert.

groeten,
Robert
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +7
Hi Vuijkies,

Als eerste welkom op het forum.

Kun je jouw vraag iets meer toelichten?

Je gebruikt gezien naam van het topic een Samsung Galaxy Note 4.
Je wilt een foto maken maar hebt problemen met het scherpstellen.

Wat heb je precies gedaan? Heb je gebruik gemaakt van inzoomen?
Heb je jouw toestel bewogen of niet?
heb je een andere camera app geïnstalleerd?
Heb je gecontroleerd of de lens schoon is? Vuil op de lens kan ervoor zorgen dat de autofocus op het vuil focust en dus onscherpe foto's levert.

groeten,
Robert
Heb dit alles gedaan. Maar de autofocussysteem stelt niet scherp.ster hekje 0 hekje ster werkt ook niet
Reputatie 2
Hoi Vuijkies,

Wat onhandig dat je camera niet scherp kan stellen. Is dit al sinds het begin? Kun je kijken of het scherpstellen lukt in de veilige modus? Zo kom je erin: http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/925591 Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Wendy
Samsung Webcare
Dit heb ik gedaan maar ook in veilige modus blijft hij heen en weer gaan . Van scherp naar onscherp enz.
Ja dit is vanaf het begin.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Vuijkies,

Vervelend dat het ook niet goed werkt in de veilige modus. Het lijkt er op dat er iets fout gaat in de hardware. Zou je voor de zekerheid de tips uit dit topic eens door willen nemen? Mochten de tips niet helpen dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden. In het topic vind je ook daar meer informatie over.

Wil je ons hier op de hoogte houden? 🙂

Reageer