Beantwoord

Samsung prijzen wisselen steeds

Waarom zijn de prijzen van de samsung galaxy s6 en edge weer omhoog gegaan? Laatst verlaagde samsung de prijzen en ging tmobile mee..en nu zijn het weer de oude prijzen.
icon

Beste antwoord door Hajar 19 september 2015, 13:15

Hi Leroy,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wil je graag de Samsung S6 of Edge aanschaffen?

De prijzen wisselen continu dus is er geen garantie dat de prijs van laatst dezelfde is als vandaag.

Mocht je nog andere vragen hebben stel ze gerust! 🙂

Bekijk origineel

11 reacties

Weet niemand het?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Leroy,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wil je graag de Samsung S6 of Edge aanschaffen?

De prijzen wisselen continu dus is er geen garantie dat de prijs van laatst dezelfde is als vandaag.

Mocht je nog andere vragen hebben stel ze gerust! 🙂
Thx Hajar!

Maar de prijzen van de samsungs zijn laatst omlaag gegaan omdat tmobile mee ging met samsung. En samsung heeft de prijzen niet weer verhoogd maar tmobile wel. Is toch niet zo gebruikelijk dat ze weer omhoog gaan?
ik weet niet of de actie nog is, maar ik heb mijn s6 64gb gekocht (in een keer afbetaald voor lagere maandlasten) voor dezelfde prijs als de 32 gb, je moet er wel specifiek naar vragen, maar dit scheelt toch weer 100 euro
Heb al antwoord op mijn vraag 😉.

Is de storing in het systeem al opgelost? Heb m vandaag besteld maar dr zat een storing in het systeem en daardoor konden ze geen bestellingen doorvoeren.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Leroy,

Ik zie dat je inderdaad contact hebt gehad met mijn collega! :)

De storing lijkt inderdaad opgelost, ik zie dat mijn collega de order zou verwerken als dit daadwerkelijk zo is. Ik durf verder niet zo goed te zeggen wat de afspraken zijn die jullie hebben gemaakt?

Als wij in ieder geval nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Hey David,

Thx voor je reply.
Dan wacht ik gewoon op het mailtje van de koerier maar dan weet ik dat het niet lang meer kan gaan duren!
Thx voor de service!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Leroy,

Top! Hopelijk hoor je snel wat! 😉 Hou je ons op de hoogte?

Laat je ons als je het toestel hebt ontvangen in dit topic weten hoe je toestel bevalt? Je leest daar ook de ervaringen met de Galaxy S6 en S6 Edge van anderen.
Tot op heden nog geen bevestiging gehad. David zei gister dat de problemen al opgelost waren. Zou iemand s kunnen kijken voor me?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Leroy,

Ik heb je privébericht beantwoord en zie je reactie graag binnenkomen. 🙂
Tot op heden geen reactie over mijn bestelling..kan 1 vd moderators eens kijken voor me? Het is nu meer dan week geleden..duurt wel n beetje lang nu

Reageer