Vraag

Samsung promotie Gear VR bij ander toestel

• 17 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 214 Bekeken

Hallo, ik heb een vraagje het is weer tijd voor mij om te verlengen. nou wil ik graag een samsung s7 edge bestellen maar ik zie dat je bij de samsung galaxy s6 edge een vr bril bij krijgt. nou wil ik heel graag die bril bij de s7 edge is dat mogelijk? ik had nog een vraagje ik woon in duitsland en ik wil dan natuurlijk mijn toestel verzekeren is mijn telefoon ook gedekt in duitsland het ophalen en brengen kan altijd wel in nederland ik ben daar vaak. maar niet dat ik een verzekering neem en er gebeurt wat met mijn tel ja maar je woont in duitsland. ik zie ook dat als je klant bent bij tmobile en verlengt geen verschil is met nieuwe klanten?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Acties zijn altijd beperkt tot inwoners van het land van verkoop. Wil je aanspraak maken op de actie, dan zul je je toestel moeten kopen in het land waar je woonachtig bent.

(Ik erger mij daar ook al jaren kapot aan aangezien ik mijn toestellen juist altijd in Duitsland koop ivm stabielere software, snellere updates en betere prijzen, maar alas.)

Alle acties lopen rechtstreeks via Samsung, dus T-Mobile levert niet de gifts. Die moet na aankoop worden aangevraagd bij Samsung met een geldig woonadres in land van aankoop.

Qua verzekeringen.. Ik weet niet hoe het loopt in Nederland of via een provider, maar alle toestellen die ik via de Saturn Bocholt en MediaMarkt Nordhorn heb gekocht kon ik daar gewoon verzekeren als Nederlander, en kon ook gewoon gebruik maken van de verzekering.
Hoezo ik heb momenteel een abonnement van t Mobile NL sterker nog toen ik mijn abonnement wilde stoppen omdat ik in Duitsland woon hebben ze mij overgehaald om een nieuwe abbo af te sluiten. Ik ben bijna 10 jaar klant sinds de iPhone 3.
Reputatie 7
Badge +9
Hoezo ik heb momenteel een abonnement van t Mobile NL sterker nog toen ik mijn abonnement wilde stoppen omdat ik in Duitsland woon hebben ze mij overgehaald om een nieuwe abbo af te sluiten. Ik ben bijna 10 jaar klant sinds de iPhone 3.

Je hebt als EU burger het recht overal een abonnement af te sluiten binnen de EU.

De acties van Samsung staan daar compleet los van. T-Mobile levert alleen de toestellen, niet de gratis actie producten. Die moet jezelf aanvragen via Samsung Benelux.

Deze voorwaarden staan in letterlijk elke promotie actie van Samsung Benelux.
Actiegebied: het territorium binnen de Benelux waarbinnen de Actie plaatsvindt. De Actie heeft uitsluitend betrekking op Actiemodellen aangekocht binnen het Actiegebied.

Deelname aan de Actie staat alleen open voor natuurlijke personen die een vaste woon- of verblijfplaats in het Actiegebied hebben en ouder dan 18 jaar zijn op het moment van deelname.

Acties lopen via Samsung. Waar je abonnement loopt is totaal ongerelateerd.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Tazalady,

Fijn dat ShadowLea al op je reageert heeft. Zoals zij ook aangaf gaan de promoties via Samsung zelf. Wij hebben dan ook geen invloed op de acties die lopen. Op deze pagina vind je meer informatie over de promotionele acties van Samsung.

Wat het verzekeren betreft.. daar vind je alle informatie over op deze pagina. In de voorwaarden van de toestelverzekering van ACE staat ook meer over waar je verzekerd bent: "U heeft recht op de dekking op grond van deze verzekering indien u gedurende de verzekeringsperiode in Nederland woonachtig bent.De dekking geldt voor verzekerde gebeurtenissen waar ook ter wereld".

Verder zie ik niet terug dat je woonachtig bent in Duitsland. Jouw contract staat op een adres in Rotterdam. Het is namelijk ook niet mogelijk om met een buitenlands adres een contract af te sluiten. Was je hier van op de hoogte?

Hopelijk heb je zo de informatie waar je naar opzoek was. Mochten we je verder nog ergens mee kunnen helpen.. let me know! Ook voor hulp bij je verlenging staan we uiteraard voor je klaar. 🙂
Hallo Amy bedankt voor het antwoorden. Ik wilde stoppen als klant omdat ik hele hoge kosten kreeg. Je collega zei waarom?Ik heb toen duidelijk aangegeven ik woon in Duitsland en gebruik mijn bel minuten niet toen Gaf hij aan dat er een nieuwe abbo is eu bundel. Hij heeft me overgehaald. Dus tmobile weet zeker dat ik in Duitsland woon. Het oude adres is van mijn moeder in. Nederland waar ik ook vaak ben
Reputatie 7
Badge +15
Hey Tazalady,

Ahhh vandaar! Ja het Stel Samen & Stel Bij prijsplan is in dat geval super handig! En je kunt natuurlijk het adres van je moeder als adres opgeven. Wel is het niet mogelijk om dat adres om te zetten naar jouw eigen adres in Duitsland. Was je daar wel van op de hoogte? Wellicht is het voor jou ook helemaal niet nodig om dat te doen maar wil het toch even aan je laten weten. 🙂

Reageer