Beantwoord

Samsung s2


Kan ik zelf mijn telefoon compleet resetten aangezien ik hem niet kan gebruiken. Ik kan mijn telefoon wel opstarten, maar ik was op gegeven moment mijn code kwijt en nu moet ik inloggen met mijn email maar dat kan niet aangezien er geen toetsenbord naar boven komt als ik wil typen.
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 4 september 2014, 19:09

Hallo @Ggmaniglet

Welkom op de T-Mobile Community! 🙂

Had je je accu er al eens uit gehaald?
En dan het toestel opnieuw opgestart?

Als dat niet werkt dan kun je het volgende doen:

1. Zet het toestel volledig uit door de accu eruit te halen.
2. Doe de accu er daarna weer in.
3. Houd de aan/uit knop + home knop + volume omhoog tegelijkertijd ingedrukt totdat je in een menu terecht komt.
4. Ga omlaag met volume - naar 'Wipe data/Factory reset' > Bevestig met de aan/uit knop.
5. Ga omlaag naar 'Yes -- delete all user data' > Bevestig met de aan/uit knop.
6. Ga naar 'Reboot now' > Bevestig met de aan/uit knop.

Je toestel is nu helemaal gereset.

Laat maar weten of het gelukt is! :)

Groetjes Leroy,

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Ggmaniglet

Welkom op de T-Mobile Community! 🙂

Had je je accu er al eens uit gehaald?
En dan het toestel opnieuw opgestart?

Als dat niet werkt dan kun je het volgende doen:

1. Zet het toestel volledig uit door de accu eruit te halen.
2. Doe de accu er daarna weer in.
3. Houd de aan/uit knop + home knop + volume omhoog tegelijkertijd ingedrukt totdat je in een menu terecht komt.
4. Ga omlaag met volume - naar 'Wipe data/Factory reset' > Bevestig met de aan/uit knop.
5. Ga omlaag naar 'Yes -- delete all user data' > Bevestig met de aan/uit knop.
6. Ga naar 'Reboot now' > Bevestig met de aan/uit knop.

Je toestel is nu helemaal gereset.

Laat maar weten of het gelukt is! :)

Groetjes Leroy,

Reageer