Beantwoord

samsung s20 plus reset alle apps uit zichzelf

• 2 januari 2021
  • 1 reactie
  • 235 Bekeken

Hallo. Ik heb mijn samsung s20 plus nu net iets langer dan een maand. Er is 1 groot probleem. Na het aanzetten van de mobiel of de batt nu op was of ik hem zelf opnieuw opstart zijn alle apps weg. Blijkt dat ze allemaal verstopt staan op dezelfde pagina bij overige apps. Mijn begin scherm is helemaal gereset naar fabrieks instellingen. Ik kan alles wel terugzetten maar dat kost elke keer een uur. Heeft iemand dezelfde problemen hiermee? En nog liever heeft iemand hiervoor een oplossing.

Groetjes.

icon

Beste antwoord door David 6 januari 2021, 14:32

Hoi @patrick1706b,

Ik begrijp niet volledig wat het ‘beginscherm resetten naar de fabrieksinstellingen’ inhoudt, maar betekent dit dat je dat ook al eens voor de telefoon in het geheel hebt gedaan? Als dat niet het geval is dan raad ik je toch aan om dit nog te doen en het dan eerst te testen zonder applicaties erop.

Mocht dan blijken dat het dan wél goed gaat, dan kan een van de apps de boosdoener zijn. Als het ook gebeurt met bijvoorbeeld één app, dan kan het een defect in het toestel zijn.

Heb je trouwens ook de allerlaatste versie software op jouw Samsung staan? Zo niet, dan adviseer ik je ook om die te installeren en het dan nog eens te controleren.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @patrick1706b,

Ik begrijp niet volledig wat het ‘beginscherm resetten naar de fabrieksinstellingen’ inhoudt, maar betekent dit dat je dat ook al eens voor de telefoon in het geheel hebt gedaan? Als dat niet het geval is dan raad ik je toch aan om dit nog te doen en het dan eerst te testen zonder applicaties erop.

Mocht dan blijken dat het dan wél goed gaat, dan kan een van de apps de boosdoener zijn. Als het ook gebeurt met bijvoorbeeld één app, dan kan het een defect in het toestel zijn.

Heb je trouwens ook de allerlaatste versie software op jouw Samsung staan? Zo niet, dan adviseer ik je ook om die te installeren en het dan nog eens te controleren.

Reageer