Beantwoord

Samsung s21 actie

• 17 februari 2021
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Hoi heb de s21 besteld en nu was het pre order

heb me aangemeld bij Samsung nu heb ik bericht gehad dat ik niet in aanmerking kom voor de actie terwijl ik wel de telefoon voor de datum gekocht heb wat nu ??

icon

Beste antwoord door CrisTien 17 februari 2021, 10:54

Hallo @remyhoos  En wel alles bij de juiste pagina ingevuld? Er waren meer acties namelijk.

In de Voorwaarden  staat onderaan ook een telefoonnummer. Bel ze even. En lees even hoe het zit met de voorwaarden. 
Succes Laat even het resultaat weten.

Actie Samsung

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @remyhoos  En wel alles bij de juiste pagina ingevuld? Er waren meer acties namelijk.

In de Voorwaarden  staat onderaan ook een telefoonnummer. Bel ze even. En lees even hoe het zit met de voorwaarden. 
Succes Laat even het resultaat weten.

Actie Samsung

Reputatie 7
Badge +20

Je kan de orderbevestiging gebruiken voor de promotie @remyhoos  Lukt het niet om te sturen maak er dan een screenshot van

Hier het bericht van Samsung!!!

Top actie:thumbsup_tone1:

T-Mobile zegt dat het wel kan, dat krijg je per email. Goede samenwerking, klantenlokkertjes!

Beste ….,

Onlangs heb je deelgenomen aan onze Samsung Galaxy S21|S21+|S21 Ultra promotie met registratienummer 395435. We kunnen je deelname helaas niet goedkeuren omdat jouw registratie niet voldoet aan de actievoorwaarden. 

De reden hiervoor is:  

• Het actieproduct is niet aangekocht binnen de actieperiode.

Wil je de actievoorwaarden nog eens nalezen, klik dan hier. Heb je hier nog verdere vragen over, neem dan contact met ons op via Messenger of telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief).

Met vriendelijke groet,

Samsung Helpdesk

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kniertje62 

Wanneer heb jij je toestel besteld? Dit is een actie van Samsung dus je kan hiervoor het beste contact opnemen met ze als je wel binnen de actieperiode hebt besteld. Ik hoop dat het alsnog lukt!

Hahaha, vergeet 't maar. Samsung doet hier niet aan mee.

En omdat 't niet van T-Mobile is geeft die ook niet thuis.

helaas, pindakaas….:grin:

Reageer