Beantwoord

Samsung S3 defecte accu?!

Hallo,

Begin v/d avond viel mijn telefoon uit (batterij leeg)
Ik had nog gezien dat er 2% opstond, en later kon ik uiteraard niet meer kijken.

Nu heb ik zojuist mijn telefoon aan de lader gedaan en gelijk weer opgestart, toen gaf mijn batterij 26% aan..
Dit vond ik al vreemd, dus even gekeken of accu bol stond oid. maar ook niet het geval.

Na de restart gaf die ineens 11% aan.

Betekend dit alsnog een defect in mijn accu? 😞
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 19 augustus 2014, 22:45

Hallo @Kellie

Dit is waarschijnlijk batterij draining.
Dit houdt in: Telkens als je het toestel opnieuw opstart gaan er een aantal % van je batterij af.

Probeer het volgende:
1. Laadt het toestel volledig op naar 100%. Je moet een melding krijgen 100% opgeladen.
2. Bel dan naar *#0228#.
3. Druk op 'Quick Start'. (Schrik niet, de eerste keer dat je erop drukt kan er heel veel % van je batterij af gaan.)
4. Doe dit zo vaak mogelijk totdat deze op een vaste waarde blijft staan.
5. Laadt daarna het toestel volledig op.

Laat maar weten of het gelukt is! :)

Groetjes Leroy,

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Kellie

Dit is waarschijnlijk batterij draining.
Dit houdt in: Telkens als je het toestel opnieuw opstart gaan er een aantal % van je batterij af.

Probeer het volgende:
1. Laadt het toestel volledig op naar 100%. Je moet een melding krijgen 100% opgeladen.
2. Bel dan naar *#0228#.
3. Druk op 'Quick Start'. (Schrik niet, de eerste keer dat je erop drukt kan er heel veel % van je batterij af gaan.)
4. Doe dit zo vaak mogelijk totdat deze op een vaste waarde blijft staan.
5. Laadt daarna het toestel volledig op.

Laat maar weten of het gelukt is! :)

Groetjes Leroy,
Reputatie 1
WOOOOOW THANKS LEROY!!!

Jouw tip heeft geholpen....ik was echt ten einde raad, dat mijn toestel constant in een 'bootloop' terechtkwam als ik mijn aan/uit knop indrukte, wat dus vaak gebeurde als de telefoon in mijn broekzak zat.

Maar dit is echt een goede tip en mijn telefoon werkt weer tip top, thanks!!!! 😃

Reageer