Vraag

Samsung S3 i9305 batterij snel leeg door mdnsd

• 18 januari 2017
  • 10 reacties
  • 5959 Bekeken

Reputatie 2
Sinds enkele dagen wordt mijn batterij in Samsung Galaxy S3 i9305 gewoon leeg gezogen. Checken van batterij gebruik laat zien dat mdnsd 80! % gebruikt.
Heb nu al 4x een Hardreset uitgevoerd en bewust geen apps die er niet standaard opstaan geïnstalleerd. Google leert dat mdnsd iets van Firefox en drones is.
Beide heb ik niet!Maar die mdnsd komt binnen enkele uren na een verse reset terug en zuigt zodanig dat ik mijn toestel amper nog geladen krijg.Lukt hooguit als ik hem volledig uitschakel. Maar na inschakelen is ie na een uurtje of twee leeg!
Ben echt aan het eind van mijn latijn....:(

10 reacties

Reputatie 3
Hi,

Dus je hebt geen Firefox geïnstalleerd, en ook niet de Freeflight app? Dat zijn namelijk de enige oorzaken die ik op internet voor het probleem kan vinden. Toen je een reset deed, heb je toen wel uitgeschakeld dat alle oude apps automatisch opnieuw geïnstalleerd moesten worden?
Hoi darkfalcon.

Het zou misschien ook nog kunnen zijn dat er een proces vastloopt. Gebruik je een SD-kaart in je toestel? Zo ja, zou je deze eerst willen afkoppelen via de instellingen, daarna eruit halen, het toestel eventueel even opnieuw opstarten en kijken of mdnsd dan nog de veroorzaker is? Als het dan weg is, staat er waarschijnlijk een corrupt bestand op je SD-kaart.

Bij andere mensen ligt het aan Facebook, daar zou je ook naar kunnen kijken. Als je die deïnstalleert, is het proces dan weg?
Reputatie 4
Badge +9
Het kan ook aan de batterij liggen. Ik weet niet hoe lang je er gebruik maakt van de mobiel, maar zelfs mijn S4 (I9505) gaat dergelijk snel achteruit en is ook snel op. Laden gaat vreemd genoeg wel weer snel ^_^. Misschien overwegen om een nieuwe (en hogere capaciteit) batterij te kopen?

Groetjes,
Skyrider
Sinds vandaag merkte ik dat mijn batterij snel leeg liep. Heb een OnePlus One en geen vreemde apps. Het komt hier ook 'zo maar uit de lucht vallen'. Een nieuwe batterij kopen is geen oplossing. Er moet een gemeenschappelijke deler zijn die dit verstoort.
ik heb sinds een paar dagen precies hetzelfde, mijn batterij heb ik 4 mnd terug vernieuwd en die deed het goed. Nu is mijn telefoon na 7 uur standbay helemaal leeg 😞 wtf is going on ??
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ravvie en Sophia,

Balen dat jullie ook problemen ervaren met jullie batterij. Is jullie toestel voorzien van de laatste update? Hebben jullie al een fabrieksreset uitgeprobeerd? Op onze toestelhulpagina vind je instructies om een fabrieksreset uit te voeren.

Ik hoor graag of het heeft geholpen.
de laatste updates staan er op, altijd bijgehouden. De fabrieksinstellingen wil ik liever niet want ben dan alles kwijt en een hoop tijd om weer opnieuw te beginnen. Echter, het lijkt er op dat na het verwijderen van de facebook en massenger apps het probleem is verholpen, mijn telefoon is nu sowieso sneller met alles. Heb gelezen dat meer mensen problemen hadden met de laatste updates van fb.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sophia75,

Bedankt voor je terugkoppeling! Super om te lezen dat na het verwijderen van de apps het probleem verholpen is!

Heb je de apps daarna weer terug gezet? Ik ben benieuwd of je de problemen dan weer krijgt of dat een nieuwe installatie juist helpt! :)

Als wij verder nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag.
ik heb de apps nog niet opnieuw geinstalleerd, wilde eerst even zien of het zo beter gaat en het bevalt prima, wellicht dat ik het later nog eens probeer.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sophia,

Fijn dat het nu goed werkt. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben, laat het ons weten! 🙂

Reageer