Beantwoord

Samsung S3 in loop opnieuw opstarten

Hallo, Ik ben op dit moment in het buitenland en sinds vanochtend is mijn Samsung S3 in een loop gekomen waarbij die zichzelf telkens opnieuw opstart. Ik heb van alles gedaan en ben er nu achter dat het aan mijn dataverkeer ligt. Wanneer ik de data-roaming uitschakel dan stopt de loop. Ik kan dan nog wel smssen en bellen mocht ik dat willen.
Met WIFI geldt echter hetzelfde. Mijn conclusie is dus wanneer er dataverkeer plaatsvindt dat die dan in de loop terecht komt.
Ik heb ook mijn simkaart in een ander telefoon gedaan om te kijken wat die dan doet. Op een ander telefoon kan ik dan wel weer gebruik maken van data verkeer.
Het ligt dus aan mijn Samsung S3, maar waaraan?
Ik zit hier namelijk nog 3 weken en even op reparatie sturen is geen mogelijkheid.

icon

Beste antwoord door Issam 23 september 2015, 13:50

Hi Ednildo83

Allereerst welkom op het forum!

Erg vreemd zeg.. Goed dat je zelf al het één en ander hebt uitgeprobeerd. Ik durf helaas niet te zeggen hoe dit opgelost kan worden zonder een software reset. Vind je het goed als een Samsung-Expert je belt om de instellingen samen door te lopen en samen op zoek te gaan naar een oplossing? Neem voor meer informatie hierover een kijkje in het Samsung Smart Tutor topic.

Zou je mij in een privébericht het telefoonnummer willen sturen waarop je bereikbaar bent? Zorg dat je de Smart Tutor applicatie geïnstalleerd hebt op je toestel als je toegang kan krijgen tot het internet.
Bekijk origineel

2 reacties

Ondertussen heb ik nog een aantal dingen geprobeerd:
- Ik heb de telefoon in veilige modus opgestart zodat die alle third-party apps niet meeneemt tijdens het opstarten om zo te kijken of het aan een van de geïnstalleerde apps ligt. Helaas toen ik ijn dataverkeer weer aan had gezet kwam die weer in de loop terecht.
- Mijn cache partition verwijdert en daarna de tel opnieuw opgestart. Helaas kwam die na het opstarten ook weer in de loop terecht na het aanzetten van mijn dataverkeer.
Het enige wat ik zelf weet wat ik nu nog kan proberen is een back-up maken om vervolgens een harde reset te kunnen doen en alles verwijderen.
Andere ideeën zijn welkom.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Ednildo83

Allereerst welkom op het forum!

Erg vreemd zeg.. Goed dat je zelf al het één en ander hebt uitgeprobeerd. Ik durf helaas niet te zeggen hoe dit opgelost kan worden zonder een software reset. Vind je het goed als een Samsung-Expert je belt om de instellingen samen door te lopen en samen op zoek te gaan naar een oplossing? Neem voor meer informatie hierover een kijkje in het Samsung Smart Tutor topic.

Zou je mij in een privébericht het telefoonnummer willen sturen waarop je bereikbaar bent? Zorg dat je de Smart Tutor applicatie geïnstalleerd hebt op je toestel als je toegang kan krijgen tot het internet.

Reageer