Vraag

Samsung S3 start niet meer op ook niet na reboot

Goedemorgen,

Ik heb een brandende vraag.
De afgelopen dagen had ik al steeds problemen dat mijn samsung uitviel en weer opnieuw opstartte echter vanmorgen stond hij op het beginscherm en daar komt hij niet meer voorbij.

Ik ben gaan googlen en heb eea geprobeerd met als laatste redmiddel een reset naar fabrieksinstellingen.
Helaas heeft dit ook niet geholpen. Ik ben dus mijn gegevens kwijt en heb nog steeds een telefoon die niet werkt.

Wat kan ik nu nog doen??
Wie heeft er een verlossend antwoord voor mij??

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Pantertje

Allereerst welkom op het forum!

Wat balen van je Samsung zeg. 😞 Heb je de telefoon al een keer gereset met behulp van deze instructies? Wordt je telefoon wel herkend door je computer of laptop? Heb je in het verleden geen back-up gemaakt?

Als dit voor jou ook niet de oplossing is dan wil ik je adviseren om je telefoon ter reparatie aan te bieden.
Hoi

Helaas word de telefoon niet herkend door de pc
Hij blijft in het samsung scherm hangen (zwart met witte letters)
De PRESS AND HOLD VOLUME down + Home Button + Power on heb ik geprobeerd
De andere kan ik niet uitvoeren als ik niet in een invoegscherm kan komen lijkt mij.

Nu ben ik vanmiddag naar een Servicecentrum geweest en denk dat ik met een probleem zit.
Eerst vermoede ze waterschade omdat de sticker enig sinds verkleurd was (ik heb aangegeven dat mijn toestel nog nooit in de buurt van water geweest is) echter na het openmaken bleek dit niet het geval te zijn. Ze hebben hem toen aangesloten aan hun computer omdat mijn software dus niet door wil starten echter kregen hun hem nu ook niet aan de praat. Volgens de mevrouw aan de balie had het geen enkele zin om hem op te sturen omdat het reparatiecentrum bij het zien van de enig sinds verkleurde stickertje ik de telefoon on nagekeken retour zou krijgen samen met een vette rekening. Dit kan toch niet de gang van zaken zijn lijkt mij en ik vraag mij dan ook zeer af wat ik nu nog kan doen om mijn telefoon weer werkend te krijgen. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Reputatie 7
Badge +15
@Pantertje

Goed dat je naar een servicecentrum bent geweest. Wel jammer dat ze je daar niet konden helpen. :(

Wanneer je het toestel ter reparatie aanbiedt kun je daar het beste goed bij vermelden wat het probleem is. Het toestel zal in het reparatiecentrum eerst goed onderzocht worden. Wanneer het defect buiten de garantie valt ontvang je na het onderzoek eerst een prijsopgave. Pas na jouw akkoord op de prijsopgave wordt de reparatie uitgevoerd. Ga je niet akkoord dan ontvang je het toestel ongeprepareerd retour, je bent dan alleen onderzoekskosten verschuldigd en dat is een bedrag rond de €40,-.

Alle informatie hierover lees je in de reparatievoorwaarden.Laat je het weten als je nog vragen hebt? 🙂

Reageer