Beantwoord

Samsung S4 cash back actie

Cash back actie �100,- op de samsung S4. ik heb deze bij een T-Mobile abonnement aanschaft op 14 februari. op 17 februari is een cash back van � 100,- gestart op mijn aangeschafte telefoon. mijn vraag is wat u voor mij kan betekenen om gebruik te kunnen maken van deze actie.m.vr.gr., Leon Kohl
icon

Beste antwoord door tribaltim 13 april 2014, 17:46

Hoi leonkohl, 

Welkom op het T-Mobile forum :D

HEt is inderdaad heel vervelend dat de actie drie dagen later is gekomen dan dat u de telefoon aangeschaft heeft. 
Echter is de cashback actie een actie van Samsung zelf. 
Hieraan zijn een aantal voorwaarden beschikbaar en zoals ik het nu begrijp voldoet u hier niet volledig aan. 

Helaas zal T-Mobile hier verder niets aan kunnen veranderen, ben ik bang. 
Groet Tribaltim
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hoi leonkohl, 

Welkom op het T-Mobile forum :D

HEt is inderdaad heel vervelend dat de actie drie dagen later is gekomen dan dat u de telefoon aangeschaft heeft. 
Echter is de cashback actie een actie van Samsung zelf. 
Hieraan zijn een aantal voorwaarden beschikbaar en zoals ik het nu begrijp voldoet u hier niet volledig aan. 

Helaas zal T-Mobile hier verder niets aan kunnen veranderen, ben ik bang. 
Groet Tribaltim
Reputatie 6
Badge +13
Ik ben bang dat je net naast de pot zit.. 
Op de promotie pagina van Samsung staat dit: 
''1. De Actie heeft een looptijd van 11 weken, te weten van 17 februari 2014 t/m 30 april 2014 (factuurdatum) en zolang de voorraad strekt.''
"Actiegebied" het territorium waarbinnen de Actie plaatsvindt. Deze Actie heeft uitsluitend betrekking op (een) Actiemodel(len) aangekocht binnen het Actiegebied'' 

Meer informatie over de voorwaarden kun je hier inzien: https://www.samsung.com/nl/promotion/galaxy-s4-100-retour/voorwaarden.html

Groet Leroy, 

Reageer