Beantwoord

Samsung S4 flikkerend beeldscherm en onbruikbaar toestel

• 27 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 603 Bekeken

Sinds 1,5 jaar heb ik een Samsung S4. Nooit problemen meegehad. Nu heb ik sinds een uur een groen vaag beeld. De batterij laadt goed op. Ik kan verder niets meer met het toestel doen.
Ik heb de batterij eruit gehaald en de telefoon een tijdje laten liggen. Daarna sd kaartje eruit en opnieuw opgestart. Ik kreeg even een vaag beeld waarbij ik kan zien dat de telefoon goed opgeladen is. Verder geen beeld meer.

Wat kan er aan de hand zijn?
icon

Beste antwoord door Amy 30 augustus 2016, 09:20

Hey Mocca,

Sorry voor de late reactie. Wegens drukte zijn we nog niet in de gelegenheid geweest om eerder op je te reageren.

Vervelend om te lezen dat je problemen met het toestel hebt. Slim dat je al het een en ander geprobeerd hebt. Kun je ondertussen wel weer wat doen met je toestel? In dat geval kun je het beste dit forumtopic even doornemen. Je vindt daar allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is.

Wanneer de tips niet helpen dan vind je in het toestel ook meer informatie over wat je verder nog kunt doen. Waarschijnlijk zal je jouw toestel dan ter reparatie moeten opsturen. Hopelijk lukt het om dit met de tips uit het topic op te lossen, dan is een reparatie natuurlijk niet meer nodig. 🙂

Houd je ons op de hoogte hier?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Mocca,

Sorry voor de late reactie. Wegens drukte zijn we nog niet in de gelegenheid geweest om eerder op je te reageren.

Vervelend om te lezen dat je problemen met het toestel hebt. Slim dat je al het een en ander geprobeerd hebt. Kun je ondertussen wel weer wat doen met je toestel? In dat geval kun je het beste dit forumtopic even doornemen. Je vindt daar allerlei tips voor wanneer je toestel mogelijk defect is.

Wanneer de tips niet helpen dan vind je in het toestel ook meer informatie over wat je verder nog kunt doen. Waarschijnlijk zal je jouw toestel dan ter reparatie moeten opsturen. Hopelijk lukt het om dit met de tips uit het topic op te lossen, dan is een reparatie natuurlijk niet meer nodig. 🙂

Houd je ons op de hoogte hier?

Reageer