Beantwoord

Samsung S4 gaat niet meer aan

• 14 september 2017
  • 4 reacties
  • 704 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb een Samsung galaxy s4, deze middag kreeg ik de melding "proces samsung.systeemui is gestopt" of zoiets dergelijks te zien, vlak daarna viel de telefoon uit en nu gaat hij niet meer aan. Wanneer je hem aan probeert te zetten krijg je het zwarte scherm met "Samsung galaxy I95..." te zien en daarna gaat het scherm terug op zwart. Ook na het verwijderen van de batterij gedurende enkele minuten is er geen verbetering.

Iemand een idee wat dit is en vooral, wat eraan te doen is?
Mocht ik enkel al mijn contactgegevens nog uit de telefoon kunnen krijgen zou ik al gelukkig zijn, maar nu ben ik alles kwijt.
icon

Beste antwoord door David 15 september 2017, 12:04

Hoi Flyne,

Dat klinkt niet erg best! :S

Heb je de laatste tijd geen back-up van de gegevens van jouw Samsung gemaakt? Dan heb je in ieder geval nog iets achter de hand aan gegevens en ben je niet alles kwijt. Heb je ook al eens jouw toestel aan een computer gehangen om te kijken of deze dan nog wel herkend wordt? Wellicht kun je op die manier ook nog wat gegevens redden!

Je kunt ook nog, als je in de gelegenheid bent, even langs een Samsung Service Location. Zij kunnen je misschien wel direct helpen bij jouw probleem en anders kunnen zij het toestel ook direct voor reparatie aanmelden. Dit kan ook direct via ons, als je niet in de buurt van een winkel woont of gewoon niet langs kunt of wilt gaan.

Ik ben benieuwd of het opgelost is! Laat het ons ook weten of je nog vragen hebt!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Ik las de volgende oplossing ergens: "Probeer even de aan/uitknop + volume omhoog tegelijk ingdrukt te houden terwijl hij in de lader zit.
als hij opstart ga je met de volumetoetsen naar "reboot" en druk je op de aan/uitknop."

Wanneer ik dit probeer komt na het indrukken van de volume omhoog + aan/uitknop heel kort "samsung galaxy s4 GTcijfers" in beeld, maar daarna gaat het scherm terug op zwart en komt het batterijtje voor het opladen terug in beeld.
Geen succes dus
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Flyne,

Dat klinkt niet erg best! :S

Heb je de laatste tijd geen back-up van de gegevens van jouw Samsung gemaakt? Dan heb je in ieder geval nog iets achter de hand aan gegevens en ben je niet alles kwijt. Heb je ook al eens jouw toestel aan een computer gehangen om te kijken of deze dan nog wel herkend wordt? Wellicht kun je op die manier ook nog wat gegevens redden!

Je kunt ook nog, als je in de gelegenheid bent, even langs een Samsung Service Location. Zij kunnen je misschien wel direct helpen bij jouw probleem en anders kunnen zij het toestel ook direct voor reparatie aanmelden. Dit kan ook direct via ons, als je niet in de buurt van een winkel woont of gewoon niet langs kunt of wilt gaan.

Ik ben benieuwd of het opgelost is! Laat het ons ook weten of je nog vragen hebt!
Reputatie 2
Er is nog nooit een back-up gemaakt, dus helaas alles is weg.
De dichtstbijzijnde Samsung Service locatie is 77 km verderop, dus dat is geen optie voor mij. Verder is het toestel niet bij T-mobile aangekocht, dus als ik de veelgestelde vragen lees dan kan ik hem dus ook niet bij jullie laten repareren.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Flyne,

Dat is wel erg zonde ja! :S

Het klopt inderdaad dat de reparatieprocedure die ik je stuurde voor toestellen is die bij ons zijn aangeschaft. Aangezien dit bij jou niet het geval is, raad ik je aan om naar de winkel te gaan waar je jouw telefoon wel hebt gekocht. Zij kunnen aangeven wat ze voor je kunnen betekenen in dit geval.

Als er echter nog iets is waar wij je bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden!

Reageer