Beantwoord

Samsung S4 galaxy: SD kaart decoderen en beveilingswachtwoord wissen

• 18 december 2017
  • 3 reacties
  • 2037 Bekeken

Dag allemaal,

Ik heb vorige week mijn SD kaart van 64GB gecodeerd omdat ik dacht dat mijn foto's en video's hierdoor beter beveiligd waren. Nu moet ik sindsdien altijd een wachtwoord ingeven als ik mijn gsm wil gebruiken. Deze wordt nl altijd in vergrendeling gezet nu. Ik heb ondertussen geprobeerd om de decodering uit te voeren maar deze is zelfs een hele nacht bezig geweest en nog niets verandert. Mijn smartphone zit constant op te laden. Als ik mijn SD-kaart eruit haal en ik wil de bestanden op mijn PC op doen krijg ik telkens ook een de melding dat de gegevens beschadigd zijn of niet leesbaar. Kan er iemand mij aub helpen. Al de foto's van mijn 2 zoontjes staan hierop. Ik wil deze echt niet kwijt 😞 Alvast enorm bedankt!!!!!!
icon

Beste antwoord door David 20 december 2017, 13:50

Hoi Yelle,

Dat klinkt niet goed en hopelijk raak je niet alle foto's kwijt! :S

Heb je zelf nog wat geprobeerd in de tussentijd? Ik ben even aan gaan kloppen om te vragen of zij tips hebben. Zij hadden geen opties uit eigen doos, als het ware, maar gaven deze tool als alternatief. Ze konden echter niet garanderen dat het zou werken en het is dus wel op eigen risico. Het is echter beter om iéts te proberen dan niets en dan alsnog alles kwijt te zijn... Ik ga duimen dat het lukt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Yelle,

Dat klinkt niet goed en hopelijk raak je niet alle foto's kwijt! :S

Heb je zelf nog wat geprobeerd in de tussentijd? Ik ben even aan gaan kloppen om te vragen of zij tips hebben. Zij hadden geen opties uit eigen doos, als het ware, maar gaven deze tool als alternatief. Ze konden echter niet garanderen dat het zou werken en het is dus wel op eigen risico. Het is echter beter om iéts te proberen dan niets en dan alsnog alles kwijt te zijn... Ik ga duimen dat het lukt!
Dag David,

Dank je wel. Ik denk dat ik er toch maar mee naar een shop ga ofzo want ben eigenlijk een beetje bang dat ik iets verkeerd ga doen waardoor ik al mijn foto's kwijt speel.

Ik heb nog de tip gelezen om eerst alles op de pc te zetten dan de SD kaart leeg terug in de smartphone te stoppen en deze te decoderen. Ik ga dat morgen nog eens proberen en hopen dat het dan opgelost is.

groetjs
Yelle
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Yelle,

Ik zou inderdaad ook bang zijn dat het verkeerd gaat, dus ik snap dat je voorzichtig bent! Ik hoop dat het lukt op de manier die je zelf nog gevonden hebt en anders kunnen ze in de shop inderdaad met je meekijken. Soms is het makkelijker als er in het echt naar gekeken kan worden.

Succes! Hou je ons op de hoogte?

Reageer