Beantwoord

Samsung S4 kan simkaart nog steeds niet detecteren

  • 30 juli 2017
  • 1 reactie
  • 547 Bekeken

Het onderwerp als hierboven is al een keer behandeld, zo een 3 jaar geleden. Dus het toestel staat dan vast en kan alleen herstart worden... Bij mij is dit probleem afgelopen jaar begonnen, na 2 jaar geen last te hebben gehad. Zowel bij mij Samsung S4, als die van mij vrouw. Nieuwe simkaart heeft geen zin gehad, toestel in fabrieksinstellingen zetten idem dito, en net gekeken of er nieuwe software update gedaan moet worden, de nieuwste stonden erop werd er gemeld!! Ik heb de Samsung service gebeld, die vertellen dood leuk stuur m maar op...terwijl ik aangaf dat het beide toestellen zijn die daar problemen mee hebben.
Ik snap er nog steeds niets van dat dit bij 2 toestellen kan gebeuren rond dezelfde tijd.

Wie oh wie heeft hier DE oplossing voor ????

Dank u !!
icon

Beste antwoord door David 1 augustus 2017, 10:35

Hey Galliepeperwortel,

Zoals ik in het andere topic had toegezegd, hier een reactie van mij. Ik zie dat je zonder My T-Mobile bent ingelogd op het forum, dus ik kan op dit moment niet nagaan of je ook al met ons contact hebt gehad. Ik zal het dan ook algemeen houden. Als we nog iets voor jou in het systeem moeten opzoeken, dan kun je een registratie mét My T-Mobile account uitvoeren.

Je hebt dit probleem al een jaar lang? Blijft het dan van tijd tot tijd weg, waardoor je er niet altijd last van hebt? Heb je al eens de mogelijkheid gehad om jouw simkaart in een andere telefoon te plaatsen? Dit kan natuurlijk in het toestel van jouw vrouw, maar ik ben ook benieuwd of het bij een geheel andere telefoon hetzelfde probleem oplevert. Wanneer hebben jullie de nieuwe simkaarten ontvangen en geactiveerd? De simkaarten zijn correct geplaatst en niet geknipt/beschadigd/vuil?

Als echt niets effect heeft, dan zou ik aanraden om even langs een Samsung Service Locatie te gaan. Zij kunnen dan ook direct kijken of het probleem in een ander toestel ook optreedt en of zij misschien iets voor jullie kunnen betekenen. Als dan toch echt blijkt dat de toestellen defect zijn, dan kun je die direct ook achterlaten, zodat ze opgestuurd kunnen worden voor reparatie. Het zou natuurlijk puur toeval kunnen zijn dat jullie tegelijk hetzelfde probleem ervaren. Je kunt ook direct bij ons een reparatie aanvragen, als je bijvoorbeeld niet in de gelegenheid bent langs Samsung te gaan.

Laat je weten of het uiteindelijk opgelost is? Als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Galliepeperwortel,

Zoals ik in het andere topic had toegezegd, hier een reactie van mij. Ik zie dat je zonder My T-Mobile bent ingelogd op het forum, dus ik kan op dit moment niet nagaan of je ook al met ons contact hebt gehad. Ik zal het dan ook algemeen houden. Als we nog iets voor jou in het systeem moeten opzoeken, dan kun je een registratie mét My T-Mobile account uitvoeren.

Je hebt dit probleem al een jaar lang? Blijft het dan van tijd tot tijd weg, waardoor je er niet altijd last van hebt? Heb je al eens de mogelijkheid gehad om jouw simkaart in een andere telefoon te plaatsen? Dit kan natuurlijk in het toestel van jouw vrouw, maar ik ben ook benieuwd of het bij een geheel andere telefoon hetzelfde probleem oplevert. Wanneer hebben jullie de nieuwe simkaarten ontvangen en geactiveerd? De simkaarten zijn correct geplaatst en niet geknipt/beschadigd/vuil?

Als echt niets effect heeft, dan zou ik aanraden om even langs een Samsung Service Locatie te gaan. Zij kunnen dan ook direct kijken of het probleem in een ander toestel ook optreedt en of zij misschien iets voor jullie kunnen betekenen. Als dan toch echt blijkt dat de toestellen defect zijn, dan kun je die direct ook achterlaten, zodat ze opgestuurd kunnen worden voor reparatie. Het zou natuurlijk puur toeval kunnen zijn dat jullie tegelijk hetzelfde probleem ervaren. Je kunt ook direct bij ons een reparatie aanvragen, als je bijvoorbeeld niet in de gelegenheid bent langs Samsung te gaan.

Laat je weten of het uiteindelijk opgelost is? Als wij nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer