Beantwoord

Samsung S4 mini gecrasht

• 27 maart 2016
  • 2 reacties
  • 960 Bekeken

Mijn Samsung s4 mini is gecrasht!
Ik heb alles geprobeerd maar krijg hem niet aan de praat! Wie kan mij helpen?
gisteren kwam voor het laats in beeld, bezig met uploaden, ... is gestopt daarna ging die uit. nogmaals gedaan. nu gaat i helemaal niet meer aan 😞

dit heb ik al gedaan:
- reset, aan/uit knop en volume knop ingedrukt houden, ook voor 10 sec.
- aan knop ook 10 sec,
batterij eruit, andere volle batterij er in
- aanmelden voor reparatie kan niet want daarvoor heb ik dus een ode nodig met gebruik van mijn telefoon.

wie kan mij helpen?
ik ben verzekerd.
icon

Beste antwoord door MichelD4 27 maart 2016, 23:37

Beste hidding,

Van harte welkom op het forum van T-Mobile, en vervelend dat je Samsung S4 Mini is gecrasht.
Ik zie dat je al verschillende opties hebt geprobeerd, om je Samsung weer aan de praat te krijgen, wat helaas niet tot het gewenste oplossing is gekomen.

In dit geval zou je de hard reset kunnen proberen.

Een hard reset houdt in dat je jouw Samsung toestel, terug gaat zetten naar de fabrieksinstellingen. Je gegevens en apps worden gewist door een hard reset. Het is daarom verstandig eerst een back up van je persoonlijke gegevens te maken, voordat je een hard reset uitvoert.

Bij de meeste Samsung smartphones (met Android) voer je op de volgende wijze een hard reset uit:

1 > Schakel je Samsung telefoon uit (wat in jouw geval al zo is).
2 > Houd de volume omlaag knop ingedrukt en druk kort op de aan/uit toets.
3 > Wacht tot het scherm met de drie Android afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de volume omlaag knop weer los.
4 > Kies vervolgens voor de optie terug naar fabrieksinstellingen of gegevens wissen.

Ik hoop dat deze optie wil gaat werken, dus laat het even weten.
Wilt dit ook niet meer werken, dan is er maar één mogelijkheid over, en dat is langs de dichtsbijzijnde T-Mobile Shop gaan om je Samsung te laten nakijken.

Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Beste hidding,

Van harte welkom op het forum van T-Mobile, en vervelend dat je Samsung S4 Mini is gecrasht.
Ik zie dat je al verschillende opties hebt geprobeerd, om je Samsung weer aan de praat te krijgen, wat helaas niet tot het gewenste oplossing is gekomen.

In dit geval zou je de hard reset kunnen proberen.

Een hard reset houdt in dat je jouw Samsung toestel, terug gaat zetten naar de fabrieksinstellingen. Je gegevens en apps worden gewist door een hard reset. Het is daarom verstandig eerst een back up van je persoonlijke gegevens te maken, voordat je een hard reset uitvoert.

Bij de meeste Samsung smartphones (met Android) voer je op de volgende wijze een hard reset uit:

1 > Schakel je Samsung telefoon uit (wat in jouw geval al zo is).
2 > Houd de volume omlaag knop ingedrukt en druk kort op de aan/uit toets.
3 > Wacht tot het scherm met de drie Android afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de volume omlaag knop weer los.
4 > Kies vervolgens voor de optie terug naar fabrieksinstellingen of gegevens wissen.

Ik hoop dat deze optie wil gaat werken, dus laat het even weten.
Wilt dit ook niet meer werken, dan is er maar één mogelijkheid over, en dat is langs de dichtsbijzijnde T-Mobile Shop gaan om je Samsung te laten nakijken.

Ik hoor het graag van je!
Even een aanvulling:
Volume down geeft de download mode! Dat is op bijna elke Samsung zo.

De juiste combinatie is "Volume Up - Homebutton - Aan/Uit-knop" in die volgorde indrukken en pas loslaten als het S4 mini logo in beeld is.

Reageer