Vraag

Samsung S4, plotselinge uitval, na reparatie nog steeds stuk

Zijn er meer mensen met een Samsung S4 met het volgende probleem:

Telefoon valt opeens uit, terwijl je ermee bezig bent. Hij start niet meer op. Je haalt de batterij eruit en stopt hem er weer in: De telefoon trilt, het beginscherm van de Samsung S4 komt tevoorschijn, en gelijk hierna valt hij weer uit. Verder doet hij NIKS meer.

Dit gebeurde mij afgelopen zondag, 8 maart. De volgende dag, maandag 9 maart, hem ter reparatie aangeboden bij de T-mobile winkel. Hij valt nog +- 1 a 1,5 maand in de fabrieksgarantie. Zij sturen hem dus maandag op. Op donderdag 12 maart krijg ik een telefoontje dat hij alweer terug is, en dat hij is gerepareerd.
Ik heb hem gisteren, vrijdag 13 maart, opgehaald bij de winkel. Er zijn 1 of meerdere onderdelen vervangen en hij is geupdate. Gisteren rond 18:00 thuis, en heb hem aangezet, opnieuw geregistreerd, blabla.

Vandaag om 13:00 valt hij weer uit, en weer PRECIES hetzelfde probleem!!! Hij doet het verdomme nog geen 24 uur.... Straks maar weer naar de T-mobile winkel brengen: Zelfs de medewerker aan de telefoon heeft een klacht voor mij gemaakt, en er komt van mij ook wel een boze brief bij. Waar slaat dit op...? Er is helemaal niks gerepareerd!

😠

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat een vervelend probleem! Kan mij goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent..

Zou je even je batterij willen controleren? Staat deze bol of zitten er blaasjes op?

Zo ja, Stap even naar een Samsung Service Center. De S4 heeft een officieel erkend probleem met de batterijen waarbij deze dit soort problemen veroorzaken. Indien dit bij jouw ook het geval is, kun je bij een Samsung Service Center de batterij per direct laten omruilen voor een nieuwe.

Die procedure loopt via Samsung en niet T-Mobile, dus de reparatiedienst heeft mogelijk niet die stappen ondernomen.

De adressen van de Service Centrums vind je hier: http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/ Soms zitten ze in de winkel van een andere provider. De Service punten zijn onafhankelijk, daar kun je gewoon terecht ongeacht provider.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rebeltijger,

Terecht dat je hier boos over bent, is niet de bedoeling!

Ik begrijp dat het toestel ondertussen nogmaals ter reparatie is gestuurd via de T-Shop? Ik ga er vanuit dat het dan goed opgelost wordt, maar laat even weten hoe het is afgelopen en hoe het toestel nu werkt. Anders zou je inderdaad via een Samsung Service Center kunnen gaan, maar ik hoop dat dit niet nodig zal zijn!

Laat even weten hoe het allemaal is verlopen en of alles nu naar behoren werkt! 🙂
ShadowLea schreef:

Wat een vervelend probleem! Kan mij goed voorstellen dat je hier niet blij mee bent..

Zou je even je batterij willen controleren? Staat deze bol of zitten er blaasjes op?

Zo ja, Stap even naar een Samsung Service Center. De S4 heeft een officieel erkend probleem met de batterijen waarbij deze dit soort problemen veroorzaken. Indien dit bij jouw ook het geval is, kun je bij een Samsung Service Center de batterij per direct laten omruilen voor een nieuwe.

Die procedure loopt via Samsung en niet T-Mobile, dus de reparatiedienst heeft mogelijk niet die stappen ondernomen.

De adressen van de Service Centrums vind je hier: http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/ Soms zitten ze in de winkel van een andere provider. De Service punten zijn onafhankelijk, daar kun je gewoon terecht ongeacht provider.

Er is niks mis met mijn batterij. Ze hebben ook de batterij geprobeerd van het toestel (S4) wat aan stond in de winkel, en het ligt gewoon aan de telefoon.
DavidK schreef:

Hi Rebeltijger,

Terecht dat je hier boos over bent, is niet de bedoeling!

Ik begrijp dat het toestel ondertussen nogmaals ter reparatie is gestuurd via de T-Shop? Ik ga er vanuit dat het dan goed opgelost wordt, maar laat even weten hoe het is afgelopen en hoe het toestel nu werkt. Anders zou je inderdaad via een Samsung Service Center kunnen gaan, maar ik hoop dat dit niet nodig zal zijn!

Laat even weten hoe het allemaal is verlopen en of alles nu naar behoren werkt! :)

Dat klopt, zaterdag gelijk weer teruggebracht naar de winkel. Heb al begrepen dat na 3 x poging tot reparatie je recht hebt op een nieuw toestel. Dus we gaan het meemaken... Hopen dat ze hem nu wel fatsoenlijk repareren ipv nutteloos onderdelen vervangen/er een update op zetten..

Ik ga hier dus ook niet voor naar een ander service centrum: Dit valt gewoon onder mijn fabrieksgarantie, dus ik zou het fijn vinden als T-mobile hier gewoon zijn verantwoordelijkheid in pakt. En hem dus niet terugstuurt met "Hij is gerepareerd" terwijl hij dat dus niet is. Dus mocht het toch zo zijn dat de batterij de problemen geeft ( overigens geeft de T-mobile shop aan dat ik mijn batterij niet mee hoef te sturen, want die raken ze volgens hun toch alleen maar kwijt ) dan is het de taak van T-mobile om hem via Samsung te laten repareren lijkt mij, en niet mijn taak. Ofwijl: Graag nu na reparatie gerepareerd! terug... En niet dat hij weer opeens uitvalt en ik weer terug kan.

Reageer