Vraag

Samsung S4 start niet meer op

Mijn Samsung s4 start niet meer op

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Beste Zlatko1,

Vervelend dat je S4 niet meer opstart 😞 heb je de batterij al eens uit het toestel gehaald terwijl hij aanstaat? Blijft het toestel op 'Samsung' hangen of zie je helemaal niks?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Zlatko1,

Leuk om je tegen te komen op het forum! De reden is helaas iets minder leuk, maar daar gaan we je natuurlijk bij helpen! 🙂

Heb je de tip van Dave670 al geprobeerd? Mocht dat niet geholpen hebben, kun je dan aangeven of je iets en zo ja wat je krijgt te zien als je het toestel aan probeert te zetten? Wat heb je verder zelf al geprobeerd? Zou je anders je batterij voor 30 minuten uit je toestel halen, daarna weer in je toestel doen en gelijk op je computer aansluiten via een usb-kabel. Een andere klant had hetzelfde probleem en dit was bij hem de oplossing.

Ik ben benieuwd of een van deze tips heeft geholpen! Zo niet, dan zoeken we naar een andere oplossing.

Even iets anders: ik zie dat je mag verlengen! We hebben op dit moment de Transfermarkt (26 mei t/m 21 juni) met mooie aanbiedingen, bijvoorbeeld tot 50% korting op Stel Samen & Stel Bij. Wie weet zit er een aanbod tussen! :)

Hou je ons op de hoogte?

Reageer