Beantwoord

Samsung s5 4g plus account kwijt

Heb particulier een samsung gekocht terug gezet naar fabrieksi nstellingen gezet. Maar niet goed de samsung account verwijderd. Dus de account van de vorige eigenaar staat er nog in. Is er een mogelijkheid om op een andere manier toch die account te verwijderen.
Heb de vorige eigenaar al gebeld maar wilt zijn account gegevens niet door geven.
Ik blijf dus in het scherm zitten voor de account gegevens in te voeren ik kom niet verder.
Wie kan mij helpen please.
Natasja
icon

Beste antwoord door drs Chris 24 juli 2017, 23:01

Helpt dit?: https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-account-verwijderen-237406 Of is er een mogelijkheid dat de vorige eigenaar de gegevens zelf intikt als je het tijdelijk terugstuurt?
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Helpt dit?: https://forum.t-mobile.nl/samsung-362/samsung-account-verwijderen-237406 Of is er een mogelijkheid dat de vorige eigenaar de gegevens zelf intikt als je het tijdelijk terugstuurt?
Hallo,

Ik zit met hetzelfde probleem. Mijn oude S5 terug gezet naar fabrieks instellingen en krijg ook die melding alleen ik kan nergens mijn gegevens invoeren?
Heb al verschillende dingen geprobeerd maar zonder resultaat.
Wie weet wat te doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dagobertx1,

Dit is dan wel altijd jouw toestel geweest of heb jij deze ook overgekocht? Je had de stappen uit de link van drs Chris ook al geprobeerd, maar zonder succes? Als je wel in het toestel zelf kunt komen, dan kun je ook deze instructies van Samsung eens proberen. Kun je aangeven of dat wel lukt? Als het nog niet werkt, kun je dan aangeven wat je precies in beeld ziet en/of wat er fout gaat?

We zien jouw reactie graag tegemoet!
Het is mijn oude toestel die wou ik aan mijn dochter geven..
Zal het proberen en laat het dan weten
nou heb van alles geprobeerd maar het wil maar niet lukken.
dus nu heb ik een telefoon waarmee ik niks meer kan.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi dagobertx1,

Wat jammer dat het je niet is gelukt met de tips van David! In dat geval kun je het beste even langs een Samsung service locatie. Zij kunnen de software er opnieuw opzetten, zodat je weer in het toestel kunt. In de link kun je via de service locator de dichtstbijzijnde locatie vinden door jouw stad of postcode in te vullen.

Laat je nog weten of je eruit komt en hoe het afloopt bij de service locatie? Hopelijk kan jouw dochter dan snel gebruikmaken van het toestel. 😃
Hallo,

Ben bij het samsung service punt geweest in Barneveld met alle papieren die ik kon vinden zelfs de originele doos maar ze kunnen niks voor mij doen omdat ik de aankoop bon niet meer heb. Ik heb mijn toestel van de webwinkel typhone en die is failliet. Dus geen aankoop bon telefoon kan niet gemaakt worden.

Samsung gebeld en die zeggen dan dat ik naar mijn provider moet, jullie zeggen je moet bij samsung zijn.
Dus ik zit met een goed toestel met een Google blokkering waar ik niks mee kan.
Reputatie 7
Badge +9
Google heeft niets met deze blokkering te maken. Dit gaat puur om de Samsung account.

Op welk scherm blijf je precies hangen, en wat staat daar allemaal?
Als je deze telefoon wilt gebruiken moet je eerst inloggen op het Google account van een eigenaar dat werd gebruikt op het apparaat toen dit voor het laatst is ingesteld.
Omdat je dit niet hebt gedaan moet je de telefoon resetten.

Nou dat resetten helpt niks en krijg ook niet dat ik me kan inloggen voor Google account
Reputatie 7
Badge +19
Wat jammer dat ze je in de Samsung winkel niet konden helpen. Zonder bon kunnen zij inderdaad niet zomaar nieuwe software op jouw toestel zetten. Deze maatregel nemen zij om diefstal en dergelijke tegen te gaan.

Heb je de vragen van ShadowLea hierboven gezien? Je zou wat foto's kunnen bijvoegen zodat we precies kunnen zien wat jij ziet. ShadowLea is namelijk onze Samsung Expert en misschien weet zij er nog raad mee!

Reageer