Vraag

Samsung S5 Mini laadt niet of langzaam op

• 26 januari 2016
  • 2 reacties
  • 1991 Bekeken

Na een uur bezig geweest met de oplader in mijn telefoon is het eindelijk gelukt om aan het opladen te krijgen.
Mocht ik mijn telefoon even verschuiven stopt het met opladen. Nu is hij allang aan de oplader maar is maar 7 procent opgeladen. Ik heb verschillende Samsung opladers in huis maar het blijft een gekloot om mijn telefoon op te laden. Soms is mijn tel aan het opladen dan maak het geluidjes dat het opladen verbreekt weer aan gaat verbreekt binnen een paar secondes. Weet niet meer wat ik moet doen.

2 reacties

Hoi Shenaysa, welkom op het forum.

Zou je eens met een zaklamp kunnen kijken of er misschien stof/pluis in de aansluiting zit? Dat kun je er voorzichtig uit pulken met een heel dun naaldje of een tandenstoker. Let er wel op dat er niets afbreekt en dat je niets ombuigt of beschadigt. Als er geen rommel in de aansluiting zit, is de kans groot dat het aan de hardware ligt, het kan zijn dat er iets is verbogen of afgebroken of dat er ergens een breuk is ontstaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Shenaysa,

Ook namens de moderators op het Forum van harte welkom! :)

Het klinkt alsof er iets mis is met de aansluiting van je telefoon, aangezien je ook al aangeeft meerdere opladers geprobeerd te hebben. Je kunt inderdaad kijken of er wellicht stof of ander vuil in de aansluiting zit, zoals Kaassausje al suggereert. Zorg ervoor dat je hierbij heel voorzicht te werk gaat en niets beschadigt!

Als er verder niets mis is met de aansluiting, dan lijkt het inderdaad een probleem met de hardware te zijn en dan kun je er thuis helaas niets aan doen. Je kunt dan even langs een Samsung Service Center gaan of het toestel via ons ter reparatie aanbieden. Onze reparatieservice zal dan gaan kijken hoe dit probleem op te lossen is.

Het fijnst zou het zijn als het thuis al op te lossen is natuurlijk, laat het ons even weten en stuur ook gerust je verdere vragen onze kant op! 🙂

Reageer