Vraag

Samsung s5 mini start niet op

Ik ben in bezit van samsung s5 mini. nu start mijn telefoon niet meer op. Als ik mijn telefoon op stroom aansluit is er een blauw lampje zichtbaar en bij het aanzitten lichten de toetsen naast de home button even op , het scherm blijft helemaal zwart. batterij was halfvol toen mijn telefoon uitviel. ook bij aansluiten op computer en stroom geeft geen resultaat. Iemand idee hoe ik dit kan oplossen?

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Zou je de batterij er eens 30 seconden uit willen halen, en hem dan nog eens proberen op te starten?
bedankt voor reactie!

gedaan geen resultaat
Reputatie 7
Badge +15
Hey Willie

Wat balen dat je toestel niet meer opstart. 😞

Heb je al een hard-reset geprobeerd via het recovery menu? Dat kun je doen door de volume up en de aan-knop ingedrukt te houden. Vervolgens kom je in het recovery menu. Je kunt daar met de volume toetsen navigeren en kiezen voor een 'factory reset'. Bevestigen kun je vervolgens met de aan-knop.

Laat je aan ons weten of het gelukt is? We helpen je graag verder! :8
Ja idd balen! mob is nog vrij nieuw , paar maandjes oud.

Is niet gelukt..
enige wat er gebeurd als ik hard-reset probeer is het even oplichten van de toetsen naast de home button.
Reputatie 6
Badge +13
Goedenavond @willie samsung

Dat is vervelend! :(

Het beste wat je kan doen is langs een Samsung Service Center gaan bij jou in de buurt.
Een erkende Samsung reparateur onderzoekt je telefoon. Dit valt gewoon onder de garantie.
Het maakt niet uit of het een Vodafone of KPN shop betreft. Je mag bij elke Service Center langs. ;)

Groetjes,
Leroy
Reputatie 7
Badge +20
Hi Willie,

Inderdaad erg jammer dat de harde reset niet heeft geholpen.
Als je hem snel herstelt wilt hebben dan is het inderdaad aangeraden om langs een Samsung Service Center te gaan zoals Leroy al heeft aangegeven.

Laat je ons weten of het is gelukt? Als je nog andere vragen hebt, horen wij het graag!

Reageer