Beantwoord

Samsung s5 neo laadt langzaam op en micro usb port doet raar

• 16 juni 2016
  • 1 reactie
  • 714 Bekeken

Hallo,

Sinds deze week doet mijn usb port van mijn S5 neo vreemd. Eerst merkte mijn telefoon niet dat er een oplader in zat maar na een tijdje wel. Als ik nu een micro usb kabel in mijn S5 stop laad hij wel op, alleen dat gaat extreem traag. De 1e keer deed hij over 40% wel 8 uur! Vandaag laadde hij 90% op in 9 uur. Een anders probleem is als ik met mijn originele kabel wat naar links en rechts beweeg, dan stopt het opladen. Ik heb ook verschillende andere opladers gebruikt maar die werken allemaal niet meer. Rond deze week is ook de nieuwe android marshmallow uitgekomen. Misschien dat het daar aan ligt? Maar dat zou toch vreemd zijn aangezien mijn usb port raar doet dus dan zou ik eerder denken dat de micro usb port een beetje stuk is. Is het slim om het toestel op te sturen voor reparatie? (februari gekocht, geen stootje of schrammetje). Zou het binnen de fabrieksgarantie vallen en hoelang duurt de reparatie gemiddeld?

Alvast bedankt! :D

-Maarten
icon

Beste antwoord door Thalina 17 juni 2016, 14:38

Hoi Maarten,

Allereerst welkom op het forum!

Ik zou je liever onder andere omstandigheden welkom heten, want het is natuurlijk nooit leuk als je toestel niet goed werkt! Zo te lezen heb je al heel wat dingen uitgeprobeerd. Kun je eens kijken of er misschien wat vuil of stof zit in de usb port en kun je 'm eventueel voorzichtig schoonmaken? Mocht dat niet helpen, dan wil ik je inderdaad adviseren om je toestel op te sturen ter reparatie.

Houd je ons op de hoogte? Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Maarten,

Allereerst welkom op het forum!

Ik zou je liever onder andere omstandigheden welkom heten, want het is natuurlijk nooit leuk als je toestel niet goed werkt! Zo te lezen heb je al heel wat dingen uitgeprobeerd. Kun je eens kijken of er misschien wat vuil of stof zit in de usb port en kun je 'm eventueel voorzichtig schoonmaken? Mocht dat niet helpen, dan wil ik je inderdaad adviseren om je toestel op te sturen ter reparatie.

Houd je ons op de hoogte? Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer