Beantwoord

Samsung S5 Neo laadt niet meer op

• 3 januari 2016
  • 1 reactie
  • 542 Bekeken

Hallo,
September 2015 deze telefoon aangeschaft, dus pas 4 maanden oud. Sinds gisteren laadt deze niet meer op. Naar T-mobile winkel geweest. Schijnt te liggen aan de oplaad aansluiting. Opmerkelijk omdat ik de stekker er niet perse hardhandig in en uit heb gehaald. Dit probleem valt niet onder de garantie..... Reboot software zou kunnen helpen, maar heb nog slechts 3% op de teller staan. Batterij van mijn oude Samsung past niet, dus dat gaat ook niet werken. Heeft iemand mischien een oplossing waar ik niet van weet, voordat ik de telefoon ter reparatie aanbiedt en $$$$ kwijt zal zijn en ook een lege telefoon terugkrijg, dus ook mijn ontzettend leuke foto's kwijt ben????? Alvast hartelijk dank...
icon

Beste antwoord door Thalina 4 januari 2016, 11:32

Hoi Jolan,

Allereerst welkom op het forum!

De reden is helaas minder leuk. Wat balen dat je toestel niet meer oplaadt! Heb je al eens een andere oplader geprobeerd? Zou je verder eens kunnen kijken of er stof/vuil in de aansluiting van je oplader zit? Je kunt dit voorzichtig schoonmaken door te blazen of het schoon te maken met een wattenstaafje.

Mocht dit niet helpen, dan wil ik je toch aanraden om je toestel op te sturen voor een reparatie. Heb je je toestel al aan proberen te sluiten op je computer? Hopelijk lukt het op die manier om nog wat foto's te redden!

Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jolan,

Allereerst welkom op het forum!

De reden is helaas minder leuk. Wat balen dat je toestel niet meer oplaadt! Heb je al eens een andere oplader geprobeerd? Zou je verder eens kunnen kijken of er stof/vuil in de aansluiting van je oplader zit? Je kunt dit voorzichtig schoonmaken door te blazen of het schoon te maken met een wattenstaafje.

Mocht dit niet helpen, dan wil ik je toch aanraden om je toestel op te sturen voor een reparatie. Heb je je toestel al aan proberen te sluiten op je computer? Hopelijk lukt het op die manier om nog wat foto's te redden!

Houd je ons op de hoogte?

Reageer