Vraag

Samsung S5 neo problemen met opladen

• 29 april 2017
  • 5 reacties
  • 2854 Bekeken

misschien is mijn vraag al zo oud als rome maar ben ik zelf ook dus hier mijn vraag. Mijn samsung S5neo heeft veel moeilijkheden met opladen. mijn abo is van dec, 2015. Mag dit al???? En wat kan er aan worden gedaan??
Alvast bedankt voor jullie hulp
groetjes Dinie

5 reacties

Kan natuurlijk aan je batterij liggen...maar ook aan het usb kabeltje of je connector in je telefoon!! Mss je aansluitpunt op je telefoon even reinigen waardoor er beter contact gemaakt wordt....evt andere kabel proberen! Is t je batterij en is die vervangbaar....is dat ook een optie! Dan zou je hem misschien nog op garantiebasis kunnen laten checken!!
Heel erg bedankt. had alles al gedaan en moet dus nu naar garantie kijken. Nogmaals bedankt en sorry late reactie. Stond in spam
Groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Batsjo,

Jammer om te lezen dat jouw toestel kuren heeft met opladen! Ik zie dat Popmart70 al heel wat tips heeft gegeven (dankjewel!). Wat gaat er precies niet goed met opladen? Laadt jouw toestel niet meer op of heel traag? Heb je dit altijd of af en toe? Kun je eens jouw batterij uit je toestel halen en kijken of je er iets geks aan ziet (dikker, gebogen, bubbeltjes of iets anders)? Je zou kunnen kijken of het met een nieuwe batterij beter gaat. Kun je verder eens een andere oplader proberen, gaat het opladen dan wel goed? En als je een ander stopcontact probeert? Dan weten we in ieder geval of het misschien aan jouw oplader ligt. Kun je ook eens kijken bij het aansluitpunt van jouw toestel of daar misschien stof of vuil in zit? Je kunt heel voorzichtig dit schoon proberen te maken door te blazen of met een tandenstoker.

Verder zou ik je nog willen wijzen op dit topic. Daarin staan nog meer tips om een reparatie te voorkomen.

Ik hoor graag wat jouw bevindingen zijn!
heb met verschillende echte samsung opladers gedaan. Ben naar phonehouse hier in Ommen geweest. Deze even uitgehaald en zag niets aan oplader. thuis kon ik toen 2x weer opladen en exact zelfde weer. Uitgehaald weer naar oplader gekeken en niets gezien. Vandaar ook mijn vraag. want vind het erg snel.:?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Dinie,

Wat gebeurt er dan elke keer als je oplaadt? Ik lees namelijk niet terug wat het concrete probleem is bij het opladen? Gebeurt er niets of gaat het erg langzaam? Als het langzaam gaat, kun je dan aangeven hoeveel percentage er binnen een bepaalde tijd wordt opgeladen? Had je de suggesties uit het topic van Thalina ook al geprobeerd? Hier staat in wat je nog kunt proberen voordat jouw telefoon ter reparatie zou moeten.

Het is voor ons nu nog lastig te zeggen of het problemen zijn die na 1,5 jaar kunnen ontstaan, omdat het niet precies duidelijk is wat er nou precies verkeerd gaat. Als we dat weten kunnen we hier misschien iets meer over vertellen, maar dan nog is het slechts een gok. Als de problemen blijven, dan kun je de telefoon ter reparatie aanmelden, zodat dit probleem wordt opgelost.

Laat je ons weten of wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!

Reageer