Beantwoord

Samsung S5 Neo wil niet opladen

• 21 november 2016
  • 6 reacties
  • 685 Bekeken

Mijn S5 neo wil niet opladen. Ik krijg elke keer het bericht of ik een Samsung oplader heb gebruikt etc.
Ik heb met 4 verschillende opladers geprobeerd mijn telefoon op te laden, maar ik kreeg steeds weer hetzelfde bericht. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, weer niets. Nu is hij leeg en weet ik niet wat ik moet doen.
Kan iemand mij helpen? :?
icon

Beste antwoord door David 22 november 2016, 09:45

Hoi Jette.o,

Er leek wat miscommunicatie te zijn ontstaan naar aanleiding van de reactie van DennisFR12 (met de terechte koploper in zijn username!). Hij gaf aan dat het erop leek dat dit het probleem veroorzaakt had, niet dat je dit moest proberen. Het effect blijft echter alsnog hetzelfde, helaas geeft je telefoon geen teken van leven..

Je had dit waarschijnlijk al geprobeerd, maar heb je ook al gekeken of een ander elektriciteitspunt werkt? Dus bijvoorbeeld je PC te gebruiken in plaats van de stekker? Geeft dit ook geen enkel signaal of verbetering?

Er is in jouw omgeving ook een Samsung Service Location. Wellicht heb je de mogelijkheid om daar nog even binnen te stappen? Misschien hebben zij gelijk de wijsheid in pacht en kunnen ze jou daar direct helpen met dit probleem.

Mocht echter niets effect hebben, dan kun je jouw toestel ter reparatie inleveren. Dit kan via ons, maar als het goed is kun je er ook direct voor kiezen om dit bij Samsung zelf te doen.

Ik ben erg benieuwd of er nog iets werkt en hoop dat het snel opgelost is! Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten. 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Ziet ernaar uit dat dit probleem veroorzaakt is doordat je je telefoon hebt opgeladen met een 'turbo oplader' als je een wat oudere telefoon met deze snellader confronteert kan het zijn dat de accu alleen nog maar met deze snellader wil opladen. je kan een nieuwe accu kopen of voortaan een snellader gebruiken.
Dank je voor je reactie @DennisFR12
Ik heb meteen geprobeerd om mijn telefoon met een snellader op te laden, maar helaas lukte dat niet zoals ik had gehoopt: er gebeurde precies hetzelfde als met de andere opladers.
Ik zal dan maar proberen een nieuwe accu te kopen...
Als dat dan ook niet lukt zal ik maar even langs de winkel gaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jette.o,

Er leek wat miscommunicatie te zijn ontstaan naar aanleiding van de reactie van DennisFR12 (met de terechte koploper in zijn username!). Hij gaf aan dat het erop leek dat dit het probleem veroorzaakt had, niet dat je dit moest proberen. Het effect blijft echter alsnog hetzelfde, helaas geeft je telefoon geen teken van leven..

Je had dit waarschijnlijk al geprobeerd, maar heb je ook al gekeken of een ander elektriciteitspunt werkt? Dus bijvoorbeeld je PC te gebruiken in plaats van de stekker? Geeft dit ook geen enkel signaal of verbetering?

Er is in jouw omgeving ook een Samsung Service Location. Wellicht heb je de mogelijkheid om daar nog even binnen te stappen? Misschien hebben zij gelijk de wijsheid in pacht en kunnen ze jou daar direct helpen met dit probleem.

Mocht echter niets effect hebben, dan kun je jouw toestel ter reparatie inleveren. Dit kan via ons, maar als het goed is kun je er ook direct voor kiezen om dit bij Samsung zelf te doen.

Ik ben erg benieuwd of er nog iets werkt en hoop dat het snel opgelost is! Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten. 🙂
Dankjewel David,
Ik zal morgen even langs een Samsung Service Location gaan, tenzij hij het met mijn computer wel doet.
Ik heb net mijn telefoon aan de computer gekoppeld en daarvoor de accu uit mijn telefoon gehaald.
Plotseling doet hij het weer en kreeg ik geen foutmelding 😃
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jette.o,

Dat is goed nieuws! Ik ben blij te lezen dat mijn suggestie bij jou gewerkt heeft. 😃

Reageer