Vraag

Samsung S5 paar keer uitgevallen gaat nu niet meer aan!

Reputatie 2
Goedemiddag.. Gisteren is mijn Samsung S5 van 1 jaar oud 4 keer uitgevallen. Deze kon weer aan door de batterij eruit te halen. Na een tijdje in mijn broekzak ging deze weer uit. Vanmorgen was mijn Samsung S5 weer uit gevallen maar nu kan ik doen wat ik wil maar hij gaat niet meer aan. Ook de reset met Volume UP-Home knop-Aan/uit knop heeft niet gewerkt. Mijn telefoon doet niets meer en reageert nergens op. Is er een manier om mijn bestanden nog wel veilig te kunnen stellen?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Liesjuhhh,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat balen zeg dat je toestel zulke kuren vertoont en nu zelfs niet aangaat. Heb je een nieuw batterij in je toestel uitgeprobeerd? Als je toestel niet meer aan gaat dan is het niet mogelijk om een back-up te maken van je gegevens.

Heb je toevallig een SD-kaart? Die zou je eruit kunnen halen en controleren of je gegevens daarop staan.

Ik hoor graag van je!
Reputatie 2
Hey Hajar.. Ik heb inderdaad een andere batterij geprobeerd maar ook bij deze gaat mijn telefoon niet aan. Zit er op toestellen niet een soort garantie vanuit de fabriek? Ik vindt het namelijk raar dat mijn toestel zonder vallen of water schade deze kuren vertoond. Ik heb wel een SD kaart, ik zal eens kijken wat daar nog op staat.. Thnx!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Liesjuhhh,

Een terechte vraag. Ja je hebt standaard 2 jaar garantie vanaf het moment dat je jouw toestel hebt aangeschaft. Dit betekent dat jij ook nog garantie hebt als er geen sprake is van val-, duw- of waterschade. Neem een kijkje op deze pagina om te controleren wat je kan doen om een reparatie te voorkomen. Mocht je jouw toestel toch ter reparatie aanbieden dan staat in hetzelfde topic uitleg hierover.

Laat ons weten als je nog vragen hebt. 🙂

Reageer