Beantwoord

Samsung s5 verbindt met wifi maar geen internet

• 18 maart 2017
  • 15 reacties
  • 8632 Bekeken

Ik heb al 1,5 jaar een S5 en sinds gisteren was zomaar de verbinding met internet weg. Wel geef telefoon aan dat er verbinding is met wifi. Alles blauw. Mijn laptop is wel via wifi verbonden en ook via directe verbinding doet deze het.
Ik heb telefoon aan en uit gezet, netwerk vergeten, statisch ingesteld (en weer terug) en slimme netwerkwissel staat uit. Snap er niets van.

help?
icon

Beste antwoord door David 20 maart 2017, 12:43

Hey Gewoonmar,

Goed om te zien dat onze Klantexpert ShadowLea al wat suggesties met je heeft doorgenomen! Zoals jij nu de situatie schetst ligt het inderdaad aan het toestel, aangezien de rest het WiFi-netwerk gewoon kan gebruiken. Ik zie ook dat je het met andere netwerken geprobeerd hebt en dat leverde verder ook niets op.

Ik heb ook nog een oud topic over WiFi-problemen bij de S5 opgeduikeld, met een aantal suggesties. Zou je deze eens kunnen doornemen en testen? Misschien vind je hier nog de gouden tip voor jouw probleem! Anders is het inderdaad handig even langs te gaan bij de winkel, aangezien zij direct met jou kunnen kijken of er misschien een instelling verkeerd staat. Op deze pagina vind je de adressen van alle T-Mobile winkels.

Laat je weten of het uiteindelijk opgelost is en wat er nou aan de hand was? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag! 🙂
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Gewoonmar,

Het heeft inderdaad wat voeten in de aarde gehad, maar gelukkig ben je er eindelijk achter! 🙂 Duurt inderdaad nog even voor de monteur er is, maar gelukkig kun je wel fijn internetten! Alvast veel plezier met jouw nieuwe telefoon en succes met het verkopen van de ander. 😉

Mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen, dan weet je ons nu in ieder geval wel te vinden!
Update:
Nou we zijn eruit. Er blijkt afgelopen maand een update te zijn geweest bij Telfort. Die is hier niet goed gegaan. Bereik flut, snelheid traag. Niet zo op te lossen dus dinsdag monteur,, jaja.. dan pas monteur beschikbaar.. Heeft me 3 dagen van mn leven gekost. Mn telefoon onterecht naar de hel vervloekt. Maar t wordt opgelost. Wel blij met mn onbeperkt internet. Goedkoper als steeds mbs kopen in t buitenland. En vond mezelf uberzielig dus de S7 wordt morgen geleverd.

iemand een perfecte krasloze S5 neo gold kopen? haha

Tnx voor alle tips
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Gewoonmar,

Jammer om te lezen dat de andere tips nog niet hebben geholpen! Kun je eens de stappen op deze pagina doorlopen? Zo stel je je modem even opnieuw in. Mocht dit niet werken, dan wil ik je toch adviseren om contact op te nemen met Telfort. Zij kunnen je dan hopelijk verder helpen!

Houd je ons op de hoogte?
EN netwerk opnieuw instellen vind ik wel eng, want laptop werkt, als die stopt word ik niet goed
het is telfort. En het deed t al die tijd prima. Vol bereik. Mijn laptop keurig wifi. En hoe bedoel je het hele netwerk weer instellen? digibeet tot op zekere hoogte hoor.

al die andere suggesties al geprobeerd. tot fabrieksinstellingen aan toe. Telefoon werkt dus overal behalve hier.

Early renewal hoefde niet want t ligt niet aan mn telefoon. Onbeperkt mobiel internet wel oplossing maar kan het niet uitstaan als plots iets niet meer werkt.

en de feestverlichting heb ik aan stukken getrokken haha
Reputatie 7
Badge +20
Hey Gewoonmar,

Heel opmerkelijk zeg! :S Van welke internetprovider maak je thuis gebruik?

We hebben namelijk wel eerder problemen gezien met Ziggo en Samsung, waardoor er een bepaald probleem ontstond en WiFi daardoor niet lekker werkte. In dit oudere topic vind je hier alle informatie over en de oplossing voor. Zou je ook heel het netwerk nog eens kunnen proberen in te stellen, handmatig?

Ik zie dat je ondertussen ook voor een Early Renewal bent gegaan, dus je bent al een stap verder. 😉 Misschien kunnen wij je echter alsnog hierbij helpen!

Laat je weten of het uiteindelijk toch nog gelukt is? Als wij ergens bij kunnen helpen, dan hroen we dat graag!

PS: Is de feestverlichting nog heel?! 😉
Ik ben naar de winkel geweest, daar deed alles het gewoon. T verhaal wat ik kreeg was dat vaste verbinding voor wifi verbinding gaat dus bij te veel apparaten kan t uitvallen. Dit is niet t geval. alleen laptop vaste verbinding met router. En ook als ik die eruit haal doet wifi t niet op mn telefoon. Verder dan raar dat het 2 dagen terug uitvalt en t op mn telefoon vervolgend niet 1 x wat doet. Alle voorgestelde oplossingen geprobeerd. nix.. nada.. neem nu tijdelijk onbeperkt internet want t vliegt eruit. Hopelijk snel iemand gevonden die bij mij kan kijken. Ik weet t niet meer verder

T systeem zegt wel verbinding met wifi, maar niet met internet. Zoals op je pc. PC -> wifi -> internet. en die laatste is dus niet verbonden. schiet mij maar in de feestverlichting. lol
. Wel flut
Ben naar de winkel geweest. Wifi pakt hij daar moeiteloos. Ik had mn router uitgezet en deze heeft dik een uur uit gestaan. Mijn laptop pakt wifi nu weer braaf maar telefoon niet. Helemaal dol van..
nou, vanaf vanmorgen dondert op mn pc WIFI er ook af, verbind even en dan pats weg
. Krijg dan melding: geen internet. Wel doet hij het met directe kabelverbinding.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Gewoonmar,

Goed om te zien dat onze Klantexpert ShadowLea al wat suggesties met je heeft doorgenomen! Zoals jij nu de situatie schetst ligt het inderdaad aan het toestel, aangezien de rest het WiFi-netwerk gewoon kan gebruiken. Ik zie ook dat je het met andere netwerken geprobeerd hebt en dat leverde verder ook niets op.

Ik heb ook nog een oud topic over WiFi-problemen bij de S5 opgeduikeld, met een aantal suggesties. Zou je deze eens kunnen doornemen en testen? Misschien vind je hier nog de gouden tip voor jouw probleem! Anders is het inderdaad handig even langs te gaan bij de winkel, aangezien zij direct met jou kunnen kijken of er misschien een instelling verkeerd staat. Op deze pagina vind je de adressen van alle T-Mobile winkels.

Laat je weten of het uiteindelijk opgelost is en wat er nou aan de hand was? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag! 🙂
oh en de buren konden wel gewoon bij mij inloggen en spatzuiver internet. Moet dus mijn telefoon zijn.
AL gedaan, heb er maar 2 opgeslagen overigens, tenminste hier in de buurt. Heb ook netwerkinstellingen een keer gereset. straks naar t mobile winkel. Kijken of ze wat weten. Echt waardeloos. heb 6 gig mobiel internet maar jaag t er nu door als malle.
Reputatie 7
Badge +9
Hm. Kun je onder WiFi in je telefoon eens álle opgeslagen netwerken vergeten? En dan eens opnieuw opstarten.
hoi shadowlea, nee het ligt niet aan mn router. pc werkt wel gewoon zowel direct via kabel als wifi. Heb dit oveigens wel geprobeerd uiteraard. mn telefoon pakt ook wifi van buren niet. Zie wel 5 streepjes, er staat verbonden maar geen internet. snik
Reputatie 7
Badge +9
Kun je de router eens soft-resetten? Gewoon de stekker uit het stopcontact halen, 3 minuten wachten en er weer in stoppen.

Reageer