Beantwoord

Samsung S6 back-up bij zwart scherm

• 13 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 338 Bekeken

Vanmorgen besloot mijn telefoon met 87% batterij op zwart te gaan. De telefoon gaat nog aan en uit, ik kan niet bij mijn gegevens aangezien de telefoon vergrendeld is en ik hem uiteraard opnieuw heb geprobeerd aan en uit te zetten met de volume naar beneden knop thuisknop en aan uit knop. Ook heb ik hem aan de computer gekoppeld waar deze vaker aan gekoppeld is geweest deze herkend hem maar kan hem gezien de vergrendeling niet openen.

Er staan zeer, zeer belangrijke gegevens op. Ik heb wel behoorlijk wat automatische back-up instellingen aanstaan maar geen idee meer of van alle gegevens een automatische back-up heb gemaakt. Ik heb geen idee hoe dit te controleren.

Eigenlijk zou ik gewoon heel graag een back up willen maken. Wat overduidelijk is, is dat het scherm kapot is aangezien de led lampjes en de
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 augustus 2017, 10:22

Hoi ZilVZ,

Dat is schrikken, zeker als er belangrijke gegevens op staan!

Heb je al eens ingelogd op jouw Google-account? De kans is groot dat je dit had aanstaan als automatische back-up en je daar je gegevens dus nog kunt terugvinden. Heb je ook wel eens gebruik gemaakt van Smart Switch? In dat geval kun je daar even kijken of er gegevens zijn opgeslagen. Een andere optie is Find My Mobile. Als je je daarop hebt aangemeld, kun je je toestel vanaf de computer ontgrendelen.

Een laatste mogelijkheid is om even langs een Samsung Servicelocatie te gaan. Zij kunnen wellicht nog iets voor je betekenen!

Laat je weten of het lukt om bij je gegevens te komen? Ik duim in ieder geval voor je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi ZilVZ,

Dat is schrikken, zeker als er belangrijke gegevens op staan!

Heb je al eens ingelogd op jouw Google-account? De kans is groot dat je dit had aanstaan als automatische back-up en je daar je gegevens dus nog kunt terugvinden. Heb je ook wel eens gebruik gemaakt van Smart Switch? In dat geval kun je daar even kijken of er gegevens zijn opgeslagen. Een andere optie is Find My Mobile. Als je je daarop hebt aangemeld, kun je je toestel vanaf de computer ontgrendelen.

Een laatste mogelijkheid is om even langs een Samsung Servicelocatie te gaan. Zij kunnen wellicht nog iets voor je betekenen!

Laat je weten of het lukt om bij je gegevens te komen? Ik duim in ieder geval voor je!

Reageer