Beantwoord

Samsung S6 Edge dood na opladen

• 30 januari 2017
  • 7 reacties
  • 903 Bekeken

Hallo, ik heb vanochtend mijn S6 edge bij 40% batterij aan de lader gezet, ongeveer 30 min later viel het mij op dat het lampje niet meer brandde en dat de telefoon compleet uit stond, ook was hij erg heet. Ik ging hiervan erbij uit dat hij oververhit geraakt was en heb hem nu een paar uurtjes laten rusten in de hoop dat ik hem later weer aan zou kunnen doen jammer genoeg reageert hij nog steeds nergens op (aan zetten, reset knoppen inhouden zelfs bij het aansluiten op de lader brandt het lampje niet meer).

Graag zou ik willen vragen of verdere mensen hier last van hebben gehad en of het slim is om hem maar meteen te laten repareren? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Jun B 3 februari 2017, 15:27

Net om 12 uur opgehaald er is geconstateerd dat dit veroorzaakt werdt door een defecte "print component" die nu vervangen is. In ieder geval doet hij het weer perfect en is dit gelukkig nog binnen een week en kosteloos gebeurd.
Bekijk origineel

7 reacties

Hi Jun,

Welkom op de forum van T-Mobile
Wat erg zeg, een telefoon die dood gaat, daar heb je niet veel aan. Je hebt er al van alles aan gedaan merk ik. Je hebt hem waarschijnlijk gekocht via T-Mobile? Misschien is het handig om dan even langs een T-Mobile winkel te gaan (als er eentje in de buurt zit). Dit kunnen er zeker even naar kijken en je beter advies geven.

Als het dan in de garantie valt kan je hem laten maken en niet zelf aan prutsen. Volgens mij is de accu niet zelf te vervangen? (heb geen Samsung, dus ik weet het niet). Lees veel op internet over dit probleem en de meeste gaan dan ook terug naar waar ze hem hebben gekocht.

Succes in ieder geval!
Bedankt voor de reactie, ik heb hem inderdaad via T-Mobile gekocht en de accu is niet verwijderbaar, ik zal waarschijnlijk straks naar een T-Mobile winkel gaan om te kijken wat het probleem is en dan zal ik weer reageren.
Reputatie 3
Ik denk dat je toestel moet worden opgestuurd, wellicht dat je langs een samsung serivcepunt kunt gaan, hieronder kun je vinden waar deze te vinden zijn.

http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/
Paar uurtjes geleden het toestel bij een T Mobile winkel laten opsturen voor reparatie dus dat wordt ongeveer 2 weken wachten. Aangezien de batterij ingebouwd is is er geen snelle oplossing, ik zou zeggen voor de mensen met een S6 Edge kijk uit met het gebruik van snel opladen.
Reputatie 6
Badge +15
Hi Jun B,

Goed om te zien dat je het toestel al weg hebt gebracht! Wel flink balen hoor dat dit nodig was dus ik ga duimen voor je dat het weer helemaal goed komt! Wil je ons hier op de hoogte houden? :8

Wist je trouwens dat je via My T-Mobile de reparatiestatus in de gaten kunt houden? Jouw reparatiestatus staat momenteel op: 'Reparatie aanmelding afgerond en bevestigd'. 🙂
Net om 12 uur opgehaald er is geconstateerd dat dit veroorzaakt werdt door een defecte "print component" die nu vervangen is. In ieder geval doet hij het weer perfect en is dit gelukkig nog binnen een week en kosteloos gebeurd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jun B,

Top dat het probleem opgelost is! Fijn weekend nog! 🙂

Reageer