Beantwoord

Samsung S6 Edge gaat niet meer aan

• 26 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 516 Bekeken

Hallo allemaal,

Maandagavond laat stond mijn telefoon op 16% en ben ik gaan slapen. Toen ik opstond om 7uur zat de batterij op 4%, heb ik nog een sms gestuurd en heb ik de telefoon aan de lader gezet. Twee uur later zag ik dat mijn tel uit stond! sindsdien wil de telefoon niet meer aan! Ik heb geprobeerd om te rebooten maar dat lukt ook niet. De tel gaat gewoon niet aan! Ik heb dit vorig jaar ook gehad in het buitenland, maar toen ik het in Nederland ging opladen, ging de tel weer aan!! iemand de gouden tip?????
icon

Beste antwoord door David 28 oktober 2016, 10:05

Hoi UmmMenisaLeyae,

Apart dat je hetzelfde probleem ervaart als een jaar geleden. :S

Doet je telefoon het op dit moment nog steeds niet? Heeft het toestel enig teken van leven gegeven in de tussentijd? Heb je de Samsung al eens aan je computer gehangen om te controleren of deze dan wel wordt herkend? Heb je het toestel al eens geprobeerd geforceerd op te starten? Dan druk je de Volume omlaag, Home en Power knop tegelijk in, vervolgens zou je een scherm krijgen waar je verschillende opties kunt kiezen. Het handigste is dan om je telefoon aan de oplader te hangen om te kijken of hij hier op reageert.

Een heleboel vragen, maar zo kunnen we hopelijk weer verder helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi UmmMenisaLeyae,

Apart dat je hetzelfde probleem ervaart als een jaar geleden. :S

Doet je telefoon het op dit moment nog steeds niet? Heeft het toestel enig teken van leven gegeven in de tussentijd? Heb je de Samsung al eens aan je computer gehangen om te controleren of deze dan wel wordt herkend? Heb je het toestel al eens geprobeerd geforceerd op te starten? Dan druk je de Volume omlaag, Home en Power knop tegelijk in, vervolgens zou je een scherm krijgen waar je verschillende opties kunt kiezen. Het handigste is dan om je telefoon aan de oplader te hangen om te kijken of hij hier op reageert.

Een heleboel vragen, maar zo kunnen we hopelijk weer verder helpen!

Reageer