Beantwoord

Samsung S6 Edge geeft kruisje bij opstarten

  • 22 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 494 Bekeken

bij het opnieuw starten van de s6 edge via de volumeknop en de start knop, lijkt de telefoon opnieuw op te starten.
aangekomen bij het opstart scherm valt hij weer terug naar het zwarte scherm met het kruisje, is er nog iets dat ik kan proberen?
icon

Beste antwoord door debraam 22 oktober 2015, 08:17

Op deze site staan een aantal dingen die je misschien kan proberen. Ik begrijp dat je je telefoon helemaal niet meer aankrijgt via de normale procedure ?

http://www.galaxyclub.nl/2015/04/vastgelopen-gecrashte-samsung-galaxy-s6-resetten-herstarten/
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 1
Op deze site staan een aantal dingen die je misschien kan proberen. Ik begrijp dat je je telefoon helemaal niet meer aankrijgt via de normale procedure ?

http://www.galaxyclub.nl/2015/04/vastgelopen-gecrashte-samsung-galaxy-s6-resetten-herstarten/
Halllo debraam,
hartelijk dank voor je reactie.
Natuurlijk heb ik dit geprobeerd, maar het schijnt dat de batterij in een keer leeg is en ook niet meer opgeladen kan worden. Zelfs met de lader aan de stroom komt hij niet verder meer als een opstart en als het beginscherm komt gaat hij direct in "kruis" modus.....


Op deze site staan een aantal dingen die je misschien kan proberen. Ik begrijp dat je je telefoon helemaal niet meer aankrijgt via de normale procedure ?

http://www.galaxyclub.nl/2015/04/vastgelopen-gecrashte-samsung-galaxy-s6-resetten-herstarten/
Reputatie 1
Als dat niet werkt kan je hem natuurlijk altijd ter reparatie aanbieden, klinkt namelijk als een software fout. Wettelijke garantie op elektrische producten is 2 jaar, dus zal neem ik aan ruim daarbinnen zijn.

Wil je je telefoon aanmelden kan dat via deze link, daar staan ook nog wat andere dingen die je misschien kan proberen.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/reparatie?icmp=gsa_rep
Reputatie 7
Badge +20
Hey Eurec,

Wat onwijs balen dat je S6 Edge deze problemen vertoont! :S

Is dit probleem zomaar uit het niets naar voren gekomen of is er iets specifieks aan te duiden als probleem? Als je er zelf niets meer aan kunt doen, dan raad ik je aan om het toestel ter reparatie in te leveren, zoals Debraam ook al opperde. Eventueel zou je nog langs een Samsung Service Center kunnen gaan, mocht je in de gelegenheid zijn. Misschien herkennen zij dit probleem en hebben ze er een handige fix voor.. Laten we het hopen!

Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten. Daar zijn we voor! 😉

Reageer