Beantwoord

Samsung S6 Edge is zwart en er licht wel Samsung op de scherm

• 15 juni 2016
  • 8 reacties
  • 8340 Bekeken

Mijn telefoon is ineens zwart geworden en de logo Samsung knippert wel er lichtjes op. Hoe krijg ik mijn mobiel aan de praat, aub?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 15 juni 2016, 13:26

Hoi Macco-Titaley, welkom op het klantenforum.

Wat is eraan vooraf gegaan? Heb je bijvoorbeeld een software-update gedownload? Als het een soft-brick is, zul je handmatig nieuwe software op het toestel moeten gaan flashen. (Of een Samsung Service Center bezoeken als je het zelf niet aandurft.)

Je zou de Power knop en Volume Down knop tegelijk ingedrukt kunnen houden tot het toestel opnieuw opstart. Als hij dan weer vastloopt op het Samsung logo, dan vrees ik dat er iets mis is met de software. Wil je laten weten of dit gelukt is?
Bekijk origineel

8 reacties

Hoi Macco-Titaley, welkom op het klantenforum.

Wat is eraan vooraf gegaan? Heb je bijvoorbeeld een software-update gedownload? Als het een soft-brick is, zul je handmatig nieuwe software op het toestel moeten gaan flashen. (Of een Samsung Service Center bezoeken als je het zelf niet aandurft.)

Je zou de Power knop en Volume Down knop tegelijk ingedrukt kunnen houden tot het toestel opnieuw opstart. Als hij dan weer vastloopt op het Samsung logo, dan vrees ik dat er iets mis is met de software. Wil je laten weten of dit gelukt is?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Macco-Titaley,

Dat klinkt niet erg best! :S

Heb je de suggesties van onze Klantexpert Kaassausje al geprobeerd? Ik ben erg benieuwd of dit wat opgeleverd heeft. Je kunt ook nog de suggesties uit ons topic over het voorkomen van een reparatie testen. Hopelijk lukt het je om jouw toestel alsnog op te starten!

Houd je ons op de hoogte en laat je het weten als je nog vragen hebt?
Gisterenavond zette ik mijn mobiel aan de lader. Vanmorgen ging mijn wekker en toen deed mijn touchscreen het niet meer. Ik kan tot nu toe nog steeds niets ermee. Ik probeerde mijn simkaart eruit te halen en nu heb ik een scherm met SIM kaart toegevoegd en dan moet ik het her starten, maar ik kan dus niets met de touchscreen. Iemand een idee wat ik nog kan doen? Ik kan mijn mobiel dus niet uitzetten. Is mijn mobiel in coma of dood? Alvast bedankt.
Hallo,

Uiteindelijk ging de telefoon, nadat ik weer ging laden, weer aan. Het duurde wel een dag.
Excuses, dat ik niet meteen heb gereageerd.
Mijn telefoon is ineens zwart geworden en de logo Samsung knippert wel er lichtjes op. Hoe krijg ik mijn mobiel aan de praat, aub?

Het is gelukt! Wist namelijk niet hoe je een telefoon kon resetten/uitzetten zonder touchscreen. Ik vergeet het nu niet meer.:D
Reputatie 7
Badge +20
Hey Macco-Titaley,

Geen enkel probleem hoor, mooi dat het uiteindelijk opgelost was!

Ik heb jouw nieuwe vraag even toegevoegd aan dit topic, omdat het erop lijkt alsof dit hier ook mee te maken heeft én dat je het zo vanochtend hebt weten op te lossen. Klopt dit ook of loop je hier nog steeds tegenaan? De instructie van onze Klantexpert Kaassausje klopt inderdaad helemaal voor het uitvoeren van een reset, zonder touchscreen.

Laat je ons weten of het inderdaad allemaal opgelost is? 🙂
Goede morgen, was aan t appen op S6 met weinig stroom op t moment dat ik de lader aansloot viel beeldscherm uit en knipperen nu slechts de woorden Samsung en blauw lampje links boven, de tip op deze klantenforum site om volumeknop down tegelijk in te drukken met powerknop heeft de Samsung weer doen herleven. Ik zie dit als een waarschuwing dat ik S6 bestanden moet legen want heb 2x Notes laten crashen door maximale geheugen belasting. Thanks T-Mobile Moderator !!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jim,

Super om te horen dat je jouw toestel weer aan de praat hebt gekregen door een Forum tip! Dit is ook het doel van het forum en we zijn blij dat jij ermee geholpen bent! :8 Neem gerust vaker een kijkje op het forum. Wie weet kom je nog meer handige tips tegen.

Reageer