Samsung s6 Edge omruilen

• 6 januari 2016
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Sinds 29 december ben ik in het bestaan een galaxi s6 edge, ik ben nu al 7 x terug geweest in de winkel omdat ik thuis om de haverklap het internet uit val.
Zaterdag werd mij gezegd haal de gegevens er maar uit dan gaan we het omruilen. Maandag weer terug maar toen zei ze er moet nog wat ingesteld worden, gisteren werd er geopperd dat er een update gedaan moet worden daar moet ik straks weer voor terug, de 8e x
Voor de duidelijkheid al mijn Samsung telefoon die ik nog heb en had heb ik nooit geen problemen mee gehad, ze vinde5het vreemd omdat de telefoon het in de winkel doe, ik heb nu foto's genomen dat het steeds uitval.
Ik wordt hier moedeloos van omdat ik steeds terug moet en ik niet mobiel ben.
Ik wil gewoon een werkende telefoon

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi 28-06-1953,

Welkom op ons Forum!

Wat balen dat je nieuwe telefoon steeds zulke kuren vertoont! Ik begrijp absoluut dat je dit vervelend vindt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat mijn collega een omruiling voor jou heeft ingepland. Je ontvangt vandaag of morgen een e-mail en dan kun je een afspraak maken voor een omruiling. Ik hoop dat je nieuwe toestel wel goed zal werken en dat je met plezier gebruik kan maken van je telefoon.

Excuses voor het ongemak, maar gelukkig lijkt het nu eindelijk opgelost te zijn. Laat je mij weten hoe je nieuwe toestel bevalt?

Als ik verder nog iets voor je kan doen, laat het mij weten! 🙂

Reageer